Renault i „Han Solo. Gwiezdne wojny – historie” połączą swoje moce, by pokazać klientom alternatywną drogę

Producent samochodów Renault rozpoczyna współpracę z produkcją „Han Solo. Gwiezdne wojny – historie”. Kampania obejmująca 25 rynków w Europie powstała we współpracy firmy z Lucasfilm, Dicneyem i agencją Publicis Conseil.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
Renault i „Han Solo. Gwiezdne wojny – historie” połączą swoje moce, by pokazać klientom alternatywną drogę

„Han Solo. Gwiezdne wojny - historia” opowiada historię o tym, jak Han Solo wybrał alternatywną drogę i poznał swojego wiernego towarzysza i drugiego pilota, Chewbaccę. Kampania Renault związana z tą produkcją promuje model samochodu Kadjar.

12 maja br. Renault w wybranych salonach umożliwi przeżycie przygód Hana i Lando w „Han Solo. Gwiezdne Wojny – historie”. Odwiedzający będą mogli obejrzeć fragmenty nowego filmu na cztery tygodnie przed premierą. Pokaz odbywa się w technologii VR.

Dodatkowo we wszystkich salonach Renault odbędzie się "Dzień Crossoverów". Całe wydarzenie będzie nawiązywało do premiery kinowej. Do wygrania w salonach będą również kolekcjonerskie gadżety z filmu „Han Solo – Gwiezdne Wojny – historie”.

Widzowie wybranych kin będą mieli ponadto okazję dowiedzieć się o nowej współpracy Renault. Udział w akcji jest prosty: wystarczy użyć aplikacji Shazam, zeskanować reklamę partnerstwa Renault i „Han Solo. Gwiezdne Wojny - historie”, aby rozpocząć przygodę.

Po zeskanowaniu kodu w aplikacji włącza się nagranie, dzięki któremu użytkownik widzi samochód Renault Kadjar tak, jakby miał go przed sobą – jest to możliwe dzięki technologii Augmented Reality (rozszerzonej rzeczywistości). Użytkownik może poznać różne cechy modelu poprzez klikanie dalszych opcji.

Augmented Reality jest tylko częścią kampanii, która zawiera również spot telewizyjny z Chewbaccą. Za efekty specjalne użyte w spocie odpowiada firma Industrial Light & Magic.

Renault organizuje też ogólnopolski konkurs, który umożliwi jego uczestnikom wygranie Renault Kadjar oraz kolekcjonerskich gadżetów z filmu „Han Solo. Gwiezdne Wojny – historie”. W konkursie można wziąć udział w dniach 12-30 maja, pobierając kod rejestracyjny ze strony www oraz odwiedzając najbliższy salon.

Poza spotem telewizyjnym oraz kampanią w kinach, działania reklamowe będą prowadzone także w internecie, głównie na kanałach marki w social media.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Zmiany w "Mam talent!". Do show TVN wraca dawny juror

Zmiany w "Mam talent!". Do show TVN wraca dawny juror

Zwrot ws. Olgi Malinkiewicz. Prezes Columbus reaguje po występie u Stanowskiego

Zwrot ws. Olgi Malinkiewicz. Prezes Columbus reaguje po występie u Stanowskiego

Władze właściciela TVN wolą Netfliksa. Wbijają szpile Paramountowi

Władze właściciela TVN wolą Netfliksa. Wbijają szpile Paramountowi

Holding Zygmunta Solorza bierze mega kredyt. Na 17 lat

Holding Zygmunta Solorza bierze mega kredyt. Na 17 lat

Minister kultury dostała pytanie o to, kto wykreślił zakaz prasy samorządowej. "Nie było zgody politycznej"

Minister kultury dostała pytanie o to, kto wykreślił zakaz prasy samorządowej. "Nie było zgody politycznej"

Krystyna Pawłowicz do posłuchania. Jako felietonistka w Radiu Wnet

Krystyna Pawłowicz do posłuchania. Jako felietonistka w Radiu Wnet