SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Reorganizacja McCann Worldgroup: powstały agencje McCann & MRM i Craft & Momentum

Holding marketingowy McCann Worldgroup zmienia swoją strukturę w Polsce. Agencje McCann i MRM//McCann zostały połączone w McCann & MRM, którą kierować będzie Agnieszka Wichracka. Natomiast szefem nowo utworzonej agencji Craft & Momentum został Mariusz Otowski.

Agnieszka Wichracka, Wojciech Borowski i Mariusz Otowski.Article

Połączenie agencji kreatywnej McCann i specjalizującej się w komunikacji internetowej MRM//McCann ma odzwierciedlać zmiany na rynku marketingowym przekładające się na realne zasady współpracy z głównymi klientami. Celem integracji jest zwiększenie jakości i efektywności oferowanych rozwiązań.

Agencją jako dyrektor zarządzająca będzie kierować Agnieszka Wichracka. Poprzednio przez prawie trzy lata była client service directorem McCann Worldgroup w Polsce. Wcześniej pracowała m.in. w Havas Worldwide Warsaw, Publicis Poland i BBDO Warszawa.

Jednocześnie utworzono agencję Craft & Momentum, która będzie specjalizowała się w usługach typu marketing services, eventach i produkcji. Jej szefem zostaje Mariusz Otowski, poprzednio dyrektor zarządzający agencji Craft.

Wichracka i Otowski podlegają bezpośrednio Wojciechowi Borowskiemu, prezesowi McCann Worldgroup w Polsce. - Nasi klienci oczekują od nas zintegrowanej oferty i umiejętności łączenia różnych specjalizacji przy tworzeniu efektywnych i innowacyjnych kampanii. Proces, który rozpoczęliśmy kilka lata temu, w naturalny sposób doprowadził do obecnego momentu integracji naszych flagowych agencji - wyjaśnia Borowski obecną reorganizację.

Bez zmian będzie działać należąca do McCann Worldgroup agencja public relations Weber Shandwick.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Reorganizacja McCann Worldgroup: powstały agencje McCann & MRM i Craft & Momentum

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl