SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Reorganizacja w Media Impact Polska. Powstały makroregiony, odchodzi Maciej Gajewski

Z początkiem grudnia br. biuro sprzedaży Media Impact Polska połączy sześć oddziałów regionalnych w trzy funkcjonujące jako makroregiony. W związku z tym z firmy odejdzie Maciej Gajewski.

Mariusz WąsińskiArticle

- Postanowiliśmy połączyć oddziały o dużym potencjale przychodowym z sąsiadującymi regionami, których potencjał jest słabszy - mówi Mariusz Wąsiński, dyrektor sprzedaży i wiceprezes Media Impact Polska.

W ramach reorganizacji zostaną scalone oddziały w Poznaniu i Szczecinie, w Gdańsku i Bydgoszczy oraz w Warszawie i Łodzi. - Zmiany te wynikają bezpośrednio z uwarunkowań rynkowych oraz z konieczności zwiększenia efektywności operacyjnej - dodaje Wasiński.

Konsekwencją reorganizacji będą zmiany w kierownictwie poszczególnych regionów. Aleksandra Szalewska, dotąd odpowiedzialna za oddział w Poznaniu, przejmie też zarządzanie tym szczecińskim. Szefowa oddziału w Gdańsku Marianna Boczko nadzorować będzie także Bydgoszcz. Z kolei zarządzająca warszawskim oddziałem Marta Zalewska odpowiadać będzie też za Łódź.

Maciej Gajewski, dotąd szef oddziału szczecińskiego i bydgoskiego rozstaje się z Media Impact Polska, natomiast Dorota Pawlik, szefowa oddziału łódzkiego będzie miała nowe obowiązki w ramach spółki. Firma nie planuje innych redukcji zatrudnienia w związku z reorganizacją.

Media Impact Polska sprzedaje reklamy w mediach wydawnictwa Ringier Axel Springer Polska i Grupy Onet.pl. Spółka ma jeszcze oddziały we Wrocławiu, Katowicach, Krakowie, Lublinie i Białymstoku.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Reorganizacja w Media Impact Polska. Powstały makroregiony, odchodzi Maciej Gajewski

11 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Ho ho
To gruby ruch strategiczny co najmniej.
odpowiedź
User
Artur
…hoho. toż to zmiana!
odpowiedź
User
były
"Firma nie planuje innych redukcji zatrudnienia w związku z reorganizacją." już to słyszeliśmy...i potem czytaliśmy o przejściach ludzi do innych wydawnictw. Poczekajmy do końca roku i znowu WM będą pisać o tym, że kolejne osoby odchodzą z Media Impact
odpowiedź
User
yolo
Wirtualna Polska juz zaciera rąsie na nowych pracownikow. premie coraz mniejsze. ukladziki coraz wieksze.
Wasinski dobry ruch. czekamy teraz na makrodyrekcje ale to by oznaczalo ze trzeba by zwolnic kilku polmozgow
odpowiedź
User
reklamodawca
Po jakiego grzyba mam korzystać z takiej agencji skoro mogę indywidualnie wykupić reklame w podobnych cenach???
odpowiedź