SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Rewolucja dzięki Leszkowi Chmielewskiemu w reklamach piwa Lech Free (wideo)

Rozpoczęła się kampania reklamowa piwa Lech Free (produkowanego przez Kompanię Piwowarską), której głównym bohaterem jest Leszek Chmielewski, wcześniej pojawiający się w reklamach podstawowej wersji Lecha. Akcję przygotowały firmy GPD Agency, OTO Film, Televisor, ZenithOptimedia Group i Tailor Made PR.

Article

Nowy spot Lecha Free rozgrywa się w egzotycznym, totalitarnym kraju przypominającym Kubę. Wolność i entuzjazm, także u rządzącego państwem dyktatora, pojawiają się dopiero, gdy przybywa tam Leszek Chmielewski, symbolizujący piwo Lech. W reklamie za rewolucyjne zmiany dziękuje mu jeden z mieszkańców.

Kampania podkreśla, że piwo Lech Free jest dostępne zarówno w butelkach, jak i puszkach, także w wersji bezalkoholowej.

>>> Oglądaj najciekawsze spoty reklamowe na tv.wirtualnemedia.pl

Leszek Chmielewski jest bohaterem reklam Lecha od dwóch lat, do tej pory pojawiał się w kampaniach podstawowej wersji tego piwa. W kolejnych spotach o pozytywnych zmianach, które mu zawdzięczają, opowiadali m.in. Afrykańczycy, fryzjer z Brazylii, azjatycki restaurator i meksykański wrestler.

Nowa akcja reklamowa jest realizowana w telewizji (w kanałach głównych i tematycznych), internecie (m.in. w social media), sklepach oraz w formie eventów w całym kraju.

Kreacją kampanii i nadzorem nad realizacją reklam zajęła się GPD Agency, produkcją spotów - dom produkcyjny OTO Film, a postprodukcją - Televisor. Za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy ZenithOptimedia Group, a za działania public relations - agencja Tailor Made PR.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Rewolucja dzięki Leszkowi Chmielewskiemu w reklamach piwa Lech Free (wideo)

4 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
olo
nie jest tak dobre jak poprzeednie
8 8
odpowiedź
User
espanol
Co innego mówią po hiszpańsku, a co innego tłumaczą.
9 8
odpowiedź
User
Kn170
Kto jest wykonawcą utworu w tle?
8 8
odpowiedź
User
Atos
Ja wolę reklamę Perły, daje poczucie takieo czilu. Rzeczywiście najlepiej mi sie odpoczywa z Perła w ręce
8 8
odpowiedź