SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

RIM traci szefa marketingu

Keith Pardy, szef marketingu w firmie Research In Motion, rezygnuje z zajmowanego stanowiska.

RIM traci szefa marketingu

Kanadyjski producent smartfonów BlackBerry poinformował, że z "przyczyn osobistych" Pardy odejdzie z firmy w ciągu najbliższych sześciu miesięcy. Na razie nie wiadomo kto i kiedy go zastąpi.

Rezygnacja Pardy'ego przychodzi w bardzo ważnym dla RIM momencie. W marcu lub kwietniu firma wprowadzi na rynek swój pierwszy tablet - BlackBerry PlayBook.

Pardy rozpoczął pracę w roli szefa marketingu RIM w 2009 roku. Do kanadyjskiej firmy przeszedł z Nokii, gdzie pracował od roku 2004, a przez wcześniejsze 17 lat był zatrudniony w Coca-Coli.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: RIM traci szefa marketingu

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl