SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

RASP utworzył departament content marketingu w biurze reklamy, szefową Magdalena Milewska

Ringier Axel Springer Polska utworzył w ramach biura reklamy nowy departament content marketingu. Powstał on z połączenia obszarów projektów strategicznych, projektów specjalnych, patronatów mediowych, dedicated sales oraz projektów wideo. Szefową działu została Magdalena Milewska, która zajmuje stanowisko dyrektora departamentu content marketing.

Magdalena Milewska / fot. RASPArticle

Do tej pory Milewska w biurze reklamy Ringier Axel Springer Polska była dyrektorem projektów wideo, z firmą jest związana od 11 lat. Teraz będzie zarządzała wszystkimi zespołami projektowymi, tworząc nową strukturę działu content marketing.

- Choć kampanie content marketingowe realizujemy w dużej skali od kilku lat, czas pandemii pokazał potrzebę jeszcze lepszego dopasowania oferowanych przez nas rozwiązań i sposobu pracy do potrzeb marketera. W świecie mnogości komunikatów i rozproszenia wygrają bowiem tylko te marki, które przykują uwagę i utrzymają ją na dłużej – komentuje Magdalena Milewska, dyrektor nowego departamentu.

Dodaje, że jej zdaniem "content marketing to już nie tylko działania wizerunkowe". - Stąd nasza wiara w mierzalny content marketing, realizowany za pomocą różnych narzędzi na kolejnych etapach ścieżki zakupowej, a także wykorzystanie badania Brand Metrics określającego wpływ kampanii na markę klienta - uważa.

Magdalena Milewska odpowiada m.in. za strategię departamentu, rozwój oferty content marketing oraz partnerstwa strategiczne. Będzie odpowiadała przed Beatą Golubińską, dyrektor zarządzającą w biurze reklamy Ringier Axel Springer Polska.

W 2019 r. Ringier Axel Springer Polska zanotował spadek przychodów sprzedażowych o 6,5 proc. do 592,27 mln zł, a jego zysk netto wzrósł z 6,02 do 28,4 mln zł. Zmalały wpływy ze sprzedaży prasy i reklam w niej, a wpływy z reklam internetowych wzrosły o 2 proc. W firmie pracowało 1,4 tys. osób.

 

Dołącz do dyskusji: RASP utworzył departament content marketingu w biurze reklamy, szefową Magdalena Milewska

8 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
rasp utin
Po departamencie content marketingu czas utworzyć departament marketing contentu.
odpowiedź
User
Baśka co... sami wiecie co
herbata wymieszana już nie wiem który raz.
odpowiedź
User
ciekawe
Był już taki dział, zamknęli go 2 czy 3 lata temu. Ciekawe co będzie następne.
odpowiedź