Ringier Axel Springer Polska z „Onet Play” - ofertą reklamową z obszaru wideo

Ringier Axel Springer Polska wprowadza „Onet Play”, nową ofertę reklamową umożliwiającą emisję spotów wideo tylko na najlepszych powierzchniach reklamowych marek z portfolio Ringier Axel Springer Polska.

jsx
jsx
Udostępnij artykuł:
Ringier Axel Springer Polska z „Onet Play” - ofertą reklamową z obszaru wideo

Nowe rozwiązanie ma zapewnić wysoki zasięg, częsty kontakt użytkowników z prezentowanym przekazem reklamowym oraz możliwość zakupu w modelu tylko za widoczne odsłony. Oferta „Onet Play” jest oparta na trzech głównych wariantach: Contacts, Reach oraz Reach Platinium.

„»Onet Play« to bardzo ważny element oferty reklamowej wideo Ringier Axel Springer Polska. Nowe rozwiązanie pozwala naszym klientom na uzupełnienie kampanii telewizyjnych oraz na zbudowanie w krótkim czasie wysokiego zasięgu kampanii realizowanych w formie spotów. W tym celu udostępniamy naszym partnerom biznesowym najbardziej prestiżowe przestrzenie reklamowe, dostępne jedynie w bezpośredniej sprzedaży. Oferta »Onet Play« to kolejny element, uzupełniający naszą ofertę premium, w którym łączymy wysokie zasięgi serwisów z portfolio Ringier Axel Springer Polska z otoczeniem wiarygodnych treści i jakościowym kontekstem oraz ekosystemem reklamowym skupiającym uwagę użytkowników. »Onet Play« to produkt, który staje się realną i jakościową alternatywą dla rozwiązań reklamowych ofertowanych przez platformy społecznościowe” – mówi cytowany w komunikacie Mariusz Wąsiński, CSO RAS Polska.

Trzy warianty oferty „Onet Play”

W ramach „Onet Play” Klienci mogą skorzystać z trzech dostępnych wariantów oferty: Contacts, Reach oraz Reach Platinium.

Na pierwszy z wariantów, Contacts, składa się 8 pakietów umożliwiających osiągnięcie od 1 do nawet 10 mln kontaktów z reklamą wideo w okresie od tygodnia do miesiąca. W ramach tego wariantu oferty, spoty są prezentowane w całym ekosystemie serwisów Ringier Axel Springer Polska m.in. na stronie głównej Onetu, na stronach artykułowych w kanale desktop oraz mobile. To rozwiązanie dające gwarancję obecności na stronie głównej Onet.pl, które pozwala budować klientom szerokie dotarcie do użytkowników Ringier Axel Springer Polska, sięgające nawet setek milionów kontaktów.

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/onet-premium-platne-serwisy-bez-reklam-cena-jak-pobrac-ios-apple-newsweek-przeglad-sportowy-forbes-auto-swiat-komputer-swiat,7170050615613569a ##

Drugim wariantem oferty „Onet Play” jest Reach, który wspiera działania reklamowe klientów, dzięki wysokiemu dziennemu zasięgowi - od 1 do 3 mln internautów.

Natomiast w ramach wariantu Reach Platinium zostaje udostępniony największy dostępny format reklamowy wideo premium, który dociera do 1 mln użytkowników dziennie.

W każdym z wariantów oferty „Onet Play”, budowanie zaangażowania odbiorców można osiągnąć poprzez emisje 6 lub 15 sekundowych spotów. Kampania wideo może być spersonalizowana pod kątem założeń oraz zrealizowana w modelu, w którym rozliczenie opiera się o zasięg lub widoczność (widoczne odsłony zgodne ze standardem viewability IAB/MRC), w zależności od potrzeb klienta.

Oferta „Onet Play” jest już dostępna w sprzedaży w ramach oferty Biura Reklamy RAS Polska.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Więcej kanałów w Play. Niebawem kolejne nowości

Więcej kanałów w Play. Niebawem kolejne nowości

Zmiany w marketingu Unilever. Leandro Barreto nowym szefem

Zmiany w marketingu Unilever. Leandro Barreto nowym szefem

Roman Młodkowski żegna się z Biznes24. Podał przyczyny

Roman Młodkowski żegna się z Biznes24. Podał przyczyny

Kolędowanie na antenach TVP. Cztery premiery na Boże Narodzenie

Kolędowanie na antenach TVP. Cztery premiery na Boże Narodzenie

Była dziennikarka TVN i TVN24 rzeczniczką nergetycznego giganta

Była dziennikarka TVN i TVN24 rzeczniczką nergetycznego giganta

TVP cyfryzuje archiwa oddziałów. 150 tys. taśm do 2031 roku

TVP cyfryzuje archiwa oddziałów. 150 tys. taśm do 2031 roku