SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Ringier Axel Springer Polska wprowadza pakiety reklamowe na tablety

W ofercie biura reklamy Ringier Axel Springer Polska pojawiły się pakiety obejmujące wydania na tablety trzech tytułów - tygodnika “Newsweek Polska”, miesięcznika biznesowego “Forbes” i miesięcznika “Auto Świat Magazyn”.

Ringier Axel Springer Polska wprowadza pakiety reklamowe na tablety

- Rynek urządzeń mobilnych szybko się rozwija, podobnie jak nasze portfolio wydań na tablety. Oferta pakietowa to nasza odpowiedź na coraz większe zainteresowanie reklamodawców multimedialnymi kampaniami na te urządzenia - mówi Małgorzata Cetera Bulka, dyrektor sprzedaży prasy w biurze reklamy Ringier Axel Springer Polska.

W ramach pakietu dostępna jest emisja reklamy w każdym z trzech wydań na tablety (“Newsweek Polska”, “Forbes” i “Auto Świat Magazyn”) w jednym z trzech formatów. Są to full page statyczny w cenie 21,1 tys. złotych, full page wideo za 27,2 tys. złotych i kosztujący 30,1 tys. złotych full page multimedialny. Warunkiem skorzystania z pakietu jest realizacja kampanii we wszystkich trzech tytułach w okresie do czterech tygodni od emisji reklamy w pierwszym wydaniu.

“Newsweek” w wersji na tablety dostępny jest od października 2010 roku, a “Forbes” od kwietnia 2011 roku. W listopadzie 2012 roku w portfolio wydawnictwa znalazł się wydawany co miesiąc na tablety “Auto Świat Magazyn”, zawierające najciekawsze materiały z numerów tygodnika “Auto Świat”, które ukazały się w danym miesiącu.

Sprzedażą oferty pakietowej na tablety zajmują się zespoły sprzedażowe “Newsweeka”, “Forbesa” i “Auto Świata”.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Ringier Axel Springer Polska wprowadza pakiety reklamowe na tablety

4 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Tabletman
Rynek rozwija się bardzo szybko. Zwłaszcza, gdy samemu kupuje się kilka tysięcy e-wydań! W rzeczywistości sprzedaż to kilkaset sztuk. Z pewnością warto zapłacić za reklamę dla kilkuset wybrańców kilkadziesiąt tysięcy złotych :) Najdroższa reklama na świecie. Super Bowl może się schować.
odpowiedź
User
hmm
@tabletman – nie wiesz o czym piszesz. Tu chodzi o wydania cyfrowe sprzedawane przez sklepy App Store i Google Play. Fizycznie nie da się tam kupić tysięcy swoich wydań, głąbie!
odpowiedź
User
hah
Tabletman - wie o czym pisze w koncu sam stworzyl w garazu ze szwagrem oprogramowanie dla AppStore i GooglePlay. :-D
odpowiedź
User
hah i hmm
hah i hmm to jak nic partyjni funckjonariusze axla.. piszący bzdury. to tylko kolejna stworzona na rozkaz gadżeciarska bzdura, na której napisanie wydano miliony, zatrudniając tłum programistów
odpowiedź