SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

„Rinke za kratami 2” śledziło 680 tys. widzów. 10,74 mln zł z reklam

Cykl dokumentalny „Rinke za kratami 2” oglądało 684 tys. osób, o 275 tys. widzów mniej niż pierwszy sezon pokazywany rok temu. Polsat w czasie emisji produkcji przegrał ze wszystkimi konkurentami w rynku telewizyjnym. Wpływy z reklam wyniosły 10,74 mln zł.

Rinke Rooyens, fot. polsatArticle

Drugi sezon cyklu „Rinke za kratami” nadawany był w Polsacie w środy o godz. 22.10, w okresie od 7 września do 9 listopada br. Średnia oglądalność produkcji wyniosła 684 tys. widzów, co przełożyło się na 6,51 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów, 8,55 proc. w grupie komercyjnej 16-49 oraz 7,79 proc. w grupie 16-59. - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.

Największą widownię, wynoszącą 822 tys. oglądających, zgromadził pierwszy odcinek formatu.

Widownia trzech topowych odcinków cyklu „Rinke za kratami”

Data

Start

Koniec

Wszyscy 4+

AMR

SHR %

07-09-2016

22:11:11

23:13:12

822 345

8,27%

28-09-2016

22:09:51

23:09:56

760 848

7,37%

14-09-2016

22:10:57

23:10:08

756 655

7,08%

W porównaniu do analogicznego okresu rok wcześniej program „Rinke za kratami” stracił 275 tys. widzów. Pierwszą serię śledziło średnio 959 tys. osób, przy udziałach wynoszących 9,45 proc. w 4+ oraz 12,72 proc. w 16-49.

Polsat w paśmie nadawania formatu przegrał ze wszystkimi swoimi głównymi konkurentami w rynku telewizyjnym. Pierwsze miejsce w tym czasie wśród „wielkiej czwórki” zajął TVN, emitujący wówczas gł. „Azję Express” i początki filmów fabularnych, którego udział wśród wszystkich widzów wyniósł 12,97 proc. Druga była TVP2 (gł. filmy; 8,58 proc.), a trzecia - TVP1 (różne audycje, m.in. „Magazyn śledczy Anity Gargas” i mecze piłki nożnej; 7,79 proc.).

Wśród widzów w grupie komercyjnej Polsat był wiceliderem za TVN, a dalej uplasowały się: Dwójka i Jedynka. Z kolei w grupie 16-59 pierwszy był TVN, druga - TVP2, trzeci - Polsat, a czwarta - TVP1.

Oglądalność serialu na tle konkurencji

Stacja

Wszyscy 4+

16-49

16-59

AMR

SHR %

AMR

SHR %

AMR

SHR %

TVN

1 362 296

12,97%

900 094

19,03%

1 088 838

15,90%

TVP2

901 581

8,58%

366 914

7,76%

579 757

8,46%

TVP1

818 594

7,79%

319 157

6,75%

479 108

6,99%

Polsat - Rinke za kratami 2

683 571

6,51%

404 435

8,55%

533 302

7,79%

Wpływy reklamowe z premierowych odcinków cyklu wyniosły 10,74 mln zł. Dla porównania druga edycja z reklam zarobiła 12,68 mln zł (dane cennikowe, bez rabatów).

„Rinke za kratami” to cykl dokumentalny, w którym widzowie poznają wszystkie aspekty funkcjonowania zakładu karnego i życia w nim. Przewodnikiem po więzieniu jest Rinke Rooyens, który pokazuje pracę funkcjonariuszy oraz przedstawia historie osadzonych.

Dziesięcioodcinkowa druga seria programu zrealizowana została w Zakładzie Karnym w Siedlcach.

Producentem wykonawczym serialu jest Rochstar. Reżyserem i autorem scenariusza są Rinke Rooyens i Piotr Jaworski.

Udział Polsatu w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów w październiku br. wyniósł 12,35 proc.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: „Rinke za kratami 2” śledziło 680 tys. widzów. 10,74 mln zł z reklam

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Mr. Bubu
Ja nie wiem co ten pan do mnie rozmawia. On chyba też.
odpowiedź