RMF dalej numerem jeden

Kolejny znaczący spadek zanotowała radiowa "Jedynka" a poprawił się wynik "Trójki"

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

Jak wynika z najnowszych danych Radio Track SMG/KRC w dalszym ciągu największy udział w rynku radiowym ma RMF FM. W okresie wrzesień-listopada 2004 udział RMF wyniósł 22,7%, ale w stosunku do poprzednia badania (sierpień-październik 2004) oznacza to spadek o 0,1%. Również o 0,1% spadła sluchalność Radia Zet.

Kolejny znaczący spadek zanotowała radiowa "Jedynka". Swoje wyniki poprawiła "Trójka".

Udział w rynku słuchalnościogół badanych (15 – 75 lat) IX 2004 – XI 2004VIII 2004 – X 2004RMF FM22,7%22,8%ZET20,6%20,7%PR-115,0%15,6%PR-35,8%5,5%Źródło: Radio Track SMG/KRC A Millward Brown Company

Zasięg Dzienny  IX 2004 – XI 2004VIII 2004 – X 2004RMF FM27,9%28,4%ZET25,5%25,6%PR-116,5%17,2%PR-36,7%6,8%Źródło: Radio Track SMG/KRC A Millward Brown Company

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Google i Apple wdrażają awaryjne zabezpieczenia po atakach zero-day

Google i Apple wdrażają awaryjne zabezpieczenia po atakach zero-day

Uczą, jak wspierać dzieci w internecie. Startuje program "Cyfrowe Mosty"

Uczą, jak wspierać dzieci w internecie. Startuje program "Cyfrowe Mosty"

Wydatki na prawa sportowe przyspieszą. Do 2030 r. wzrost o 20 proc.

Wydatki na prawa sportowe przyspieszą. Do 2030 r. wzrost o 20 proc.

Pozew zbiorowy w związku z fuzją właściciela TVN

Pozew zbiorowy w związku z fuzją właściciela TVN

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!
Materiał reklamowy

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!

Szczygieł, Dunikowska-Paź, "Spięty" i Kula z tytułami Ambasadorów Polszczyzny

Szczygieł, Dunikowska-Paź, "Spięty" i Kula z tytułami Ambasadorów Polszczyzny