RMF FM i Radio Zet zyskują, Jedynka traci

Radio Track: pozycję lidera umacnia RMF FM, zyskuje także Zetka,Radio Maryja, Dwójka, Radiostacja, Radio Wawa i Tok FM. Naprzeciwnym biegunie Jedynka, Trójka i Biska - tylko u nasszczegółowe dane o rynku radiowym.

pp
pp
Udostępnij artykuł:

Najnowsza fala badania Radio Track SMG/KRC A Millward BrownCompany (czerwiec - sierpień 2007) pokazuje, liderem rynkuradiowego pozostaje stacja RMF FM.

W porównaniu z analogicznym okresem 2006 roku radio RMF FMzanotowało wzrost udziału w rynku o 0,95 punktu proc. - do poziomu22,1 proc. Na drugim miejscu w rankingu znalazła się Radio Zet,które zyskało 1,28 punktu procentowego (19,3 proc.).

Na podium znalazła się jeszcze radiowa Jedynka z udziałem wrynku, który wyniósł zaledwie 14 proc. (spadek o 1,2 punktuproc.).

Na czwartym miejscu uplasowała się Trójka - 5,7 proc. (spadek o0,38 punktu procentowego).

Porównując dane z dwóch następujących po sobie fal, najwięcejzyskała Jedynka, a najwięcej straciła Trójka

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Gigantowi prasowemu grozi dożywotnie więzienie. Za krytykę chińskich władz

Gigantowi prasowemu grozi dożywotnie więzienie. Za krytykę chińskich władz

Startują zgłoszenia do kolejnej edycji Wirtuali – naszej nagrody dla najlepszych mediów i ludzi mediów

Startują zgłoszenia do kolejnej edycji Wirtuali – naszej nagrody dla najlepszych mediów i ludzi mediów

Duża zmiana w RASP. Komputer Świat ma trafić do struktury Business Insidera

Duża zmiana w RASP. Komputer Świat ma trafić do struktury Business Insidera

Koniec "Pogromców chaosu". Nie będzie kolejnej serii w TVN

Koniec "Pogromców chaosu". Nie będzie kolejnej serii w TVN

Ile trwa mecz piłki nożnej i kiedy sędzia dolicza czas?
Materiał reklamowy

Ile trwa mecz piłki nożnej i kiedy sędzia dolicza czas?

Tak rośnie polski rynek reklamowy. Maleje udział telewizji

Tak rośnie polski rynek reklamowy. Maleje udział telewizji