RMF FM liderem słuchalności. Radio ZET dalej pnie się w górę

W okresie od września do listopada br. liderem rynku radiowego w Polsce było RMF FM, a Radio ZET zaliczyło kolejny wzrost - wynika z analizy Wirtualnemedia.pl.

Patryk Pallus
Patryk Pallus
Udostępnij artykuł:
RMF FM liderem słuchalności. Radio ZET dalej pnie się w górę

Udział RMF FM pod względem słuchania w okresie wrzesień-listopad br. w grupie wiekowej 15-75 lat wynosi 29,2 proc. - wynika z najnowszej fali badania Radio Track Kantar Polska, opracowanej przez portal Wirtualnemedia.pl. Rok do roku wynik stacji zmalał o 0,5 pkt. proc.

Na drugim miejscu jest Radio ZET z udziałem wynoszącym 15,2 proc. Oznacza to wzrost o 1,4 pkt. proc. - najwyższy ze wszystkich badanych stacji. To już kolejna fala Radio Track od stycznia br., w którym stacja Eurozetu zwiększa swój udział. W efekcie Radio ZET może pochwalić się najlepszymi wynikami od 10 lat.

Ostatnią pozycję na podium zajmuje Radio Eska. Jego udział w rynku w analizowanym okresie wyniósł 7,2 proc. (spadek o 0,3 pkt. proc.).

Dalej znalazła się radiowa Jedynka z udziałem wynoszącym 4,4 proc. Rok wcześniej jej wynik to było 5 proc. Słuchalność regionalnych stacji Polskiego Radia zrzeszonych w Audytorium 17 wyniosła 4,2 proc.

grafika

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowa spółka Kanału Zero. Od sprzedaży reklam [NASZ NEWS]

Nowa spółka Kanału Zero. Od sprzedaży reklam [NASZ NEWS]

Aflofarm stawia na digital w pełnej skali. Jacek Furman o zmianach w strategii [TYLKO U NAS]

Aflofarm stawia na digital w pełnej skali. Jacek Furman o zmianach w strategii [TYLKO U NAS]

Koniec "Afryka Express", show TVN wraca do Azji. Z Izabellą Krzan w roli prowadzącej

Koniec "Afryka Express", show TVN wraca do Azji. Z Izabellą Krzan w roli prowadzącej

3 kanały z koncesjami KRRiT. Regulator zaakceptował wniosek Kanału Zero TV

3 kanały z koncesjami KRRiT. Regulator zaakceptował wniosek Kanału Zero TV

Nowe narzędzie WPP Media pozwala na pogłębiony wgląd w działania konkurencj
Materiał reklamowy

Nowe narzędzie WPP Media pozwala na pogłębiony wgląd w działania konkurencj

Reklama zewnętrzna dociera do 89 proc. Polaków. Liderem niezmiennie AMS

Reklama zewnętrzna dociera do 89 proc. Polaków. Liderem niezmiennie AMS