SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google RSS Twitter

RMF FM, Radio ZET i Eska na czele słuchalności w popołudniowym drive-time, VOX FM i Wawa najbardziej w dół

Najchętniej słuchaną rozgłośnią radiową w popołudniowym drive-time jest RMF FM, które zanotowało największy wzrost w zestawieniu. Podium uzupełniają Radio ZET i Eska. Z kolei na czele spadków znalazły się VOX FM i Wawa - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.

fot. Shutterstock.com Article

Udział RMF FM pod względem słuchania w samochodzie od godz. 15.00 do 18.00, w okresie od grudnia 2018 roku do lutego 2019 roku w grupie wiekowej 15-75 lat, wyniósł 9,2 proc. Względem okresu poprzedzającego, tj. wrzesień-listopad 2018 roku zwiększył się on najbardziej w zestawieniu - o 1,4 pkt. proc. - wynika z danych Radio Track Kantar Polska, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.

Drugie miejsce zajęło Radio ZET z udziałem na poziomie 4,4 proc., po wzroście o 0,1 pkt. proc.

Na podium znalazła się jeszcze Eska, której udział w rynku zmniejszył się o 0,1 pkt. proc. do 3,5 proc.

Ex aequo największy spadek odnotowały dwie stacje: VOX FM i Wawa, których wynik zmniejszył się o 0,3 pkt. proc. (do odpowiednio 1,6 proc. i 0,5 proc. udziału).

Liderem ogólnopolskiego rynku radiowego w okresie od grudnia 2018 roku do lutego 2019 roku w grupie wiekowej od 15 do 75 lat było RMF FM. Natomiast wśród sieci pierwsze miejsce należało do Eski.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: RMF FM, Radio ZET i Eska na czele słuchalności w popołudniowym drive-time, VOX FM i Wawa najbardziej w dół

13 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Paskerman
Jak widać, wolą folksdojczerskie RMF-y a w Wiadomościach TVP będzie pasek grozy pod różnymi propozycjami z przykładami:
"Kto nie chce słuchać Polskiego Radia?"
"Kto ucieka od słuchania Polskiego Radia?"
"Kto utrudnia cyfryzację radia?"
"Polacy wolą słuchać obce kapitałowo rozgłośnie"
9 20
odpowiedź
User
Wektor
Ufff, tym razem nic o nas.
5 14
odpowiedź
User
chce się Ż ygac
Do świąt 3 tygodnie a głópole z rmf już zachwalają świąteczne sprzątanie.Co ci ludzie mają w głowach to ja nie wiem.Ale chyba wieeeelką pustkę
26 2
odpowiedź
User
Ja
Słuchalność w samochodzie przez 3 godziny. Nic tylko się pochlastać, jak ludzie sztukują badania. Dodamy jedna godzine i już zmieni się tabela. Pokazujcie 15+ cała polska albo miasta, ew. grupę komercyjną. A nie mieszacie ludziom w głowach. Opamiętajcie się, badanie i wyłuskiwanie wnioskow do tezy to serio nie zabawa. Nie wspominając o tym, ze badania są deklaratywne to jeszcze sami dajecie większy błąd statystyczny. Nie wspominając o odchyleniu standardowym. Trochę pokory albo proponuje przeczytanie żółtej ksiazki o statystyce. brak slow.
8 13
odpowiedź
User
123
to jakieś nowum takie badania. zakres jest niespotykany. proponuje zrobić badanie słuchalności od 0:01 to 0:20 po północy w dni powszednie z filtrem wiekowym 19-27 i wśród mężczyzn pijących wyłącznie jacka danielsa. to mogłoby otworzyć oczy niedowiarkom. podsumowując: żałosne.
3 19
odpowiedź