Radio ZET dalej zyskuje, RMF FM i Eska ze spadkami. Oto słuchalność radiowa

W okresie od sierpnia do października br. liderem rynku radiowego w Polsce było RMF FM, a Radio ZET zaliczyło największy wzrost - wynika z analizy Wirtualnemedia.pl.

Dominik Senkowski
Dominik Senkowski
Udostępnij artykuł:
Radio ZET dalej zyskuje, RMF FM i Eska ze spadkami. Oto słuchalność radiowa
fot. Shutterstock.com

Udział RMF FM pod względem słuchania w okresie sierpień-październik br. w grupie wiekowej 15-75 lat wynosi 28,7 proc. - wynika z najnowszej fali badania Radio Track Kantar Polska, opracowanej przez portal Wirtualnemedia.pl. Rok do roku wynik stacji zmalał o 0,7 pkt. proc.

Na drugim miejscu jest Radio ZET z udziałem wynoszącym 15,5 proc. Oznacza to wzrost o 1,8 pkt. proc., najwyższy ze wszystkich badanych stacji. To już dziewiąta fala Radio Track od stycznia br., w którym stacja zwiększa swój udział. W efekcie może pochwalić się najlepszymi wynikami od 10 lat.

Ostatnią pozycję na podium zajmuje Radio Eska. Jego udział w rynku w analizowanym okresie wyniósł 6,8 proc. (spadek o 0,5 pkt. proc.).

sluchalnosc-radia-w-polsce

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Poseł zapytał reporterkę TVP o "problemy umysłowe". Ostra wymiana zdań na sejmowym korytarzu

Poseł zapytał reporterkę TVP o "problemy umysłowe". Ostra wymiana zdań na sejmowym korytarzu

W Niemczech rośnie popularność naziemnej telewizji cyfrowej

W Niemczech rośnie popularność naziemnej telewizji cyfrowej

HBO Max poszerza zasięg

HBO Max poszerza zasięg

Rozdrobnienie praw do Ligi Mistrzów za Odrą. Kibice będą słono płacić

Rozdrobnienie praw do Ligi Mistrzów za Odrą. Kibice będą słono płacić

Czarna prognoza dla OpenAI. Czołowy bank wyliczył, jaką będzie mieć stratę

Czarna prognoza dla OpenAI. Czołowy bank wyliczył, jaką będzie mieć stratę

Gwiazdy Telewizji Polskiej w spocie akcji "Reklama Dzieciom"

Gwiazdy Telewizji Polskiej w spocie akcji "Reklama Dzieciom"