SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

RMF FM w dół, zyskuje Radio Zet

W ciągu roku RMF FM straciło 1,8 punktu proc. a Zetka zyskała 1,1 proc.. Ostro w dół Radio Maryja i Agora. Wzrost Radiostacji, Eski i Ad.point.

W okresie czerwiec-sierpień 2006 najchętniej słuchaną stacją radiową było radio RMF FM - wynika z opublikowanego wczoraj badania Radio Track, przygotowywanego przez SMG/KRC.
 
Udział radia RMF FM w rynku słuchalności wyniósł 21,1 proc. - w stosunku do analogicznego okresu 2005 roku oznacza spadek o 1,8 punktu proc..

Na drugim miejscu plasuje się Radio Zet z 18,0 proc. udziałem w rynku  (poprzednio 16,9 proc.), na trzecim Program I Polskiego Radia z wynikiem 15,2 proc. (wzrost o 0,4 punktu proc.), a na czwartym "Trójka" - 6,1 proc. (spadek o 0,2 punktu proc.). Kolejne Radio Maryja miało 1,8 proc. (spadek o 0,5 punktu proc.).

Spore zmiany w rynku rozgłośni ponadregionalnych. Swoje wyniki znacząco poprawiła Radiostacja i Tok FM.

 

Słuchalność stacji radiowych
 Udział w rynku

czerwiec: sierpień 2006czerwiec: sierpień 2005
Stacje ogólnopolskie
Radio RMF FM21,10%22,90%
Radio Zet18,00%16,90%
Jedynka - Program 1 Polskiego Radia15,20%14,80%
Trójka - Program 3 Polskiego Radia6,10%6,30%
Radio Maryja1,80%2,30%
Dwójka - Program 2 Polskiego Radia0,50%0,50%
Bis Polskie Radio0,50%0,50%
Stacje ponadregionalne
Radiostacja0,90%0,70%
Radio Wawa0,80%0,90%
Radio TOK FM0,70%0,50%
Grupy radiowe
Grupa TIME [44]9,00%8,10%
Audytorium 17 [17]5,20%5,20%
Grupa AGORA [28]4,00%4,70%
Grupa AD.POINT [11]2,00%1,60%
Źródło: Radio Track SMG/KRC A Millward Brown Company, ogół badanych, czerwiec-sierpień 2006/2005

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: RMF FM w dół, zyskuje Radio Zet

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl