SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

RMF liderem - duży spadek Radia ZET i Radia Maryja. Rośnie Trójka i VOX FM

Pozycja lidera rynku radiowego w Polsce w okresie od maja do lipca br. należała do RMF FM. Duży spadek zanotowały Radio ZET i Radia Maryja - na przeciwnym biegunie znalazły się Trójka, VOX FM, TOK FM, Muzo.fm - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.

Article

Udział RMF FM pod względem słuchania w okresie od maja do lipca 2015 roku w grupie wiekowej 15-75 lat wyniósł 24,2 proc., po spadku względem analogicznego okresu rok wcześniej o 1,63 proc. - wynika z najnowszej fali badania Radio Track Millward Brown, przygotowanej dla portalu Wirtualnemedia.pl.

Drugie miejsce zajęło Radio ZET z udziałem na poziomie 13,6 proc., po spadku o 10,53 proc.

Na podium znalazła się publiczna Jedynka, której udział w rynku wyniósł 9,8 proc., po spadku o 5,77 proc.

Oczko niżej uplasowała się Trójka z wynikiem na poziomie 7,9 proc. Udział PR 3 poszedł do góry o 9,72 proc.

Pierwszą piątkę zamyka stacja VOX FM, której udział w badanym okresie wyniósł 3,9 proc., po wzroście o 11,43 proc.

Największym wzrostem w zestawieniu pochwalić się mogło Muzo.fm, które zajęło jednak ostatnią lokatę. Udział tej rozgłośni wyniósł 0,2 proc., czyli dwa razy tyle ile nadającego rok temu w jego miejscu Radia PIN.

Z kolei najwięcej straciło Radio Maryja, które zajęło miejsce szóste. Stacja ta w okresie od maja do lipca br. odnotowała spadek udziału, wynoszący 14,29 proc. do 1,8 proc.

Udział w czasie słuchania % (Wszyscy 15-75)

maj 2010 : lipiec 2010

maj 2011 : lipiec 2011

maj 2012 : lipiec 2012

maj 2013 : lipiec 2013

maj 2014 : lipiec 2014

maj 2015 : lipiec 2015

RMF FM

28,0%

25,5%

24,8%

25,6%

24,6%

24,2%

Radio ZET

16,3%

16,6%

15,6%

14,7%

15,2%

13,6%

Jedynka

12,5%

11,7%

11,8%

10,2%

10,4%

9,8%

Trójka

7,2%

8,0%

8,6%

7,2%

7,2%

7,9%

VOX FM

1,4%

1,7%

1,8%

1,7%

3,5%

3,9%

Radio Maryja

1,8%

2,1%

2,3%

2,2%

2,1%

1,8%

TOK FM

1,3%

1,3%

1,2%

1,1%

1,3%

1,6%

RMF CLASSIC

0,6%

0,8%

0,9%

0,9%

1,0%

1,1%

Antyradio

-

-

-

-

0,9%

1,1%

Czwórka

0,2%

0,4%

0,5%

0,5%

0,4%

0,5%

Dwójka

0,8%

0,6%

0,5%

0,6%

0,4%

0,5%

Radio Muzo.fm / do 2014-09 Radio PiN

0,1%

0,1%

0,2%

0,1%

0,1%

0,2%

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: RMF liderem - duży spadek Radia ZET i Radia Maryja. Rośnie Trójka i VOX FM

12 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Gopr
Nawet ta idiotyczna kampania nie pomogla Zetce. Gratulacje dla całego zarządu !
39 9
odpowiedź
User
roler
Pamietam jak jeszcze z pare miesięcy temu jakiś ,,garniturowiec" z Zetki mówił ze taka słuchalność Rmf-u wynika z kampani reklamowej i 25 lecia stacji. Tymczasem zetka jest juz po żenującej kampanii reklamowej i obchodzi swoje 25 lecie a słuchalność spada i bedzie spadać . Zetki nie da się słachać . Playlista ta sama od 15 lat, przyprawiający o zaśnięcie Sworak , poranne suchary wiadomości na poziomie radiowej eski. Zero jakiekollwiek pomyslu .Jedynie Zetdance i duet Miachałowski Korosciel dają rade. Reszta jest tragedia. A pomyśleć, że ZET-ka kiedyś była nr1 pod względem kampanii reklamowych , poziomu wiadomości oraz miała najlepsze głosy radiowe w Polsce...
39 11
odpowiedź
User
Marcin
Wywalic trzeba program poranny zetki nie da sie tego sluchac
29 10
odpowiedź
User
Wywalić
ten szmelc z eteru ! mam na myśli ZET i RMF.
22 9
odpowiedź
User
Sebastian
A ja i tak zostaję przy... DWÓJCE!
17 13
odpowiedź