RMF rozpoczyna współpracę z Wirtualną Polską

W najbliższą niedzielę, 12 listopada, o godz. 18.00 startuje program RMF LIVE.

masz
masz
Udostępnij artykuł:

RMF LIVE! to spotkanie słuchaczy i publiczności oraz relacje „na żywo”, które pojawią się w niedzielny wieczór na antenie radiowej, a także transmitowane w wersji „live” na stronach portalu http://www.wp.pl/ oraz rejestrowane przez Telewizję VH1. RMF LIVE! poprowadzi Darek Maciborek,  dziennikarz prezentujący Poplistę na antenie RMF FM.

Bilety na RMF LIVE! można zdobyć jedynie słuchając RMF FM.

Każdy show potrwa trzy godziny. Czas pomiędzy 18.00 a 19.00 to konkursy i animacje z publicznością. Następna godzina imprezy upłynie pod hasłem „GRA WSTĘPNA TAK TAKA” z gwiazdą wieczoru w roli głównej. Wtedy właśnie zgromadzeni widzowie będą mieli okazję zadać swoim idolom wiele trudnych i ciekawych pytań. Kolejny punkt programu to wykonanie przez artystów zadania specjalnego, ocenianego przez uczestników imprezy. O godzinie 20.00 rozpoczną się koncerty gwiazd, pod koniec których zostaną ogłoszone wyniki plebiscytu słuchaczy RMF FM na najlepszy przebój w dorobku tego artysty.

Po Katowicach RMF LIVE! odwiedzi Kraków (19.11. Andrzej Piaseczny w klubie Studio), Łódź (26.11. Blue Cafe w Dekompresji), Warszawę (03.12. Lady Pank w Proximie), Poznań (10.12. Ewelina Flinta w Eskulapie) oraz Gdańsk (17.12 duet Anita Lipnicka/John Porter w Parlamencie).

Cykl koncertów będzie szeroko promowany na antenie RMF FM, w telewizji (MTV i VH1), internecie (portal Wirtualna Polska) oraz na łamach prasy ogólnopolskiej (Gazeta Wyborcza, Fakt, Dziennik, Puls Biznesu) i regionalnej (Dzień Dobry, Dziennik Zachodni, Gazeta Krakowska, Dziennik Łódzki, Express Ilustrowany, Głos Wielkopolski, Gazeta Poznańska, Dziennik Bałtycki). Za kreację, planowanie i zakup mediów odpowiada ART FM.

Dlaczego przy koncertach RMF FM współpracuje z portalem wp.pl a nie z Interia.pl, którego RMF jest akcjonariuszem?

- Zadecydowały prawa rynkowe. Skorzystaliśmy z ciekawszej oferty, co jednak nie oznacza rozstania się z Interią - powiedziała nam Anna Ginalska z biura prasowe RMF FM.

masz
Autor artykułu:
masz
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

HBO Max poszerza zasięg

HBO Max poszerza zasięg

Rozdrobnienie praw do Ligi Mistrzów za Odrą. Kibice będą słono płacić

Rozdrobnienie praw do Ligi Mistrzów za Odrą. Kibice będą słono płacić

Czarna prognoza dla OpenAI. Czołowy bank wyliczył, jaką będzie mieć stratę

Czarna prognoza dla OpenAI. Czołowy bank wyliczył, jaką będzie mieć stratę

Gwiazdy Telewizji Polskiej w spocie akcji "Reklama Dzieciom"

Gwiazdy Telewizji Polskiej w spocie akcji "Reklama Dzieciom"

Prezes Burda Media Polska w wywiadzie dla prestiżowego "The Drum". Co powiedział o mediach?

Prezes Burda Media Polska w wywiadzie dla prestiżowego "The Drum". Co powiedział o mediach?

Hollywood przeciw fuzji Netfliksa z Warner Bros.? Właściciele kin i reżyserzy alarmują

Hollywood przeciw fuzji Netfliksa z Warner Bros.? Właściciele kin i reżyserzy alarmują