Robert Górski i Mikołaj Cieślak zjeżdżają na linie w reklamie Orange na kartę (wideo)

W nowej kampanii Orange na kartę Robert Górski i Mikołaj Cieślak sprawdzają swoje umiejętności zjeżdżając na linie. Spot promuje ofertę 200 złotych na rozmowy przy zakupie startera. Za jej realizację odpowiadają Leo Burnett Warszawa, Film Produkcja, Badi Badi i Lunapark.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
Robert Górski i Mikołaj Cieślak zjeżdżają na linie w reklamie Orange na kartę (wideo)

W role bohaterów reklamy ponownie wcielili się Robert Górski i Mikołaj Cieślak. Ambasadorzy marki wybrali się do parku linowego, w którym podejmują się wyzwania – zjechania na tyrolce. Bohaterów łączy to, że w Orange na kartę wszystko mogą przegadać, w tym zachęcić kolegę do zjazdu.

Spot można oglądać w telewizji i internecie. Będzie wspierany przez działania w mediach społecznościowych i radiu.

Kampanię przygotowano w agencji Leo Burnett Warszawa. Film wyprodukowano w Film Produkcji. Postprodukcję przygotowało studio Badi Badi. Za udźwiękowienie odpowiada studio Lunapark. Reżyserował Michał Gazda.

W jednej z ostatnich kampanii sprzed kilkunastu dni Orange przekonywał, jak ważny jest superszybki internet.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

AI może dyskryminować? "Modele uczą się hakować nasz system myślenia"

AI może dyskryminować? "Modele uczą się hakować nasz system myślenia"

Blisko rekordu w "amerykańskim Lotto". Wygrał prawie 2 mld dolarów

Blisko rekordu w "amerykańskim Lotto". Wygrał prawie 2 mld dolarów

W telewizji wPolsce24 kolęda od dziennikarzy

W telewizji wPolsce24 kolęda od dziennikarzy

Laureat Pulitzera pozywa gigantów AI za naruszenie praw autorskich

Laureat Pulitzera pozywa gigantów AI za naruszenie praw autorskich

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Od sylwestra asystent AI w mObywatelu, a w 2026 r. portfel tożsamości cyfrowej

Od sylwestra asystent AI w mObywatelu, a w 2026 r. portfel tożsamości cyfrowej