Robert Lewandowski i inne gwiazdy Bayernu Monachium reklamują Lenor Unstoppables (wideo)

Ruszyła kampania reklamowa kapsułek zapachowych do prania Lenor Unstoppables (produkowanych przez Procter & Gamble) z udziałem czołowych piłkarzy Bayernu Monachium, m.in. Roberta Lewandowskiego.

tw
tw
Udostępnij artykuł:
Robert Lewandowski i inne gwiazdy Bayernu Monachium reklamują Lenor Unstoppables (wideo)

Spot pokazuje, jak zaraz po zakończeniu meczu na stadionie Bayernu Monachium czołowi zawodnicy tego klubu - Robert Lewandowski, Thomas Mlüler i David Alaba - uzgadniają z przeciwnikami wymianę koszulek. Jednak kiedy zaczynają zdejmować swoje trykoty, nie mogą się od nich oderwać - podobnie absurdalna sytuacja jest na konferencji prasowej.

Tajemnicę tego zachowania ujawnia pracownik klubu, który piorąc stroje piłkarzy, dodał perełki zapachowe Lenor Unstoppables. Reklama podkreśla, że pochłaniają one przykre zapachy i uwalnia intensywną, przyjemną woń, utrzymując ubrania w świeżości przez długi czas.

 

Tydzień temu ogłoszono, że marka Lenor Unstoppables została oficjalnym partnerem Bayernu Monachium. Współpraca ma zasięg międzynarodowy - działania reklamowe oparte na wizerunku czołowych piłkarzy Bayernu będą realizowane w wielu krajach Europy Środkowo-Wschodniej, m.in. Niemczech, Polsce i na Węgrzech.

W naszym kraju komunikacja będzie obejmowała m.in. telewizję. W spocie komentatorem jest dziennikarz Telewizji Polskiej Jacek Laskowski.

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/robert-lewandowski-jakub-blaszczykowski-i-lukasz-fabianski-reklamy-wizerunek-i-wplyw-na-sprzedaz-marek,7171435392222849a ##

Perełki zapachowe Lenor Unstoppables - produkowane przez koncern Procter & Gamble - są w sprzedaży w 275-gramowych opakowaniach, sugerowana cena detaliczna opakowania to 25,99 zł. Produkt jest dostępny w czterech wariantach zapachowych: Fresh, Bliss, Lavish i Dreams.

Lenor Unstoppables to kolejna marka reklamowana w Polsce jako sponsor Bayernu Monachium przez piłkarzy tego klubu, na czele z Robertem Lewandowskim. Wiosną br. trwała kampania opon Goodyear, w połowie ub.r. wizerunki piłkarzy umieszczono na samolocie Lufthansy, klub podpisał też umowę z Hugo Bossem.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Drugi sezon "8 wspaniałych" w Canal+. Premiera już dziś

Drugi sezon "8 wspaniałych" w Canal+. Premiera już dziś

Sezon świąteczny to szczyt sprzedaży subskrypcji streamingowych

Sezon świąteczny to szczyt sprzedaży subskrypcji streamingowych

W tym kraju "Gang Olsena" jest jak "Kevin" w Polsacie. I nie chodzi o Danię

W tym kraju "Gang Olsena" jest jak "Kevin" w Polsacie. I nie chodzi o Danię

Te wywiady warto przeczytać. 10 mocnych rozmów na Święta

Te wywiady warto przeczytać. 10 mocnych rozmów na Święta

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie