SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Robert Lewandowski promuje kawę RL9, na razie do kupienia w Kauflandzie

W sprzedaży w sklepach Kaufland pojawiła się kawa RL9. Jej ambasadorem marketingowym jest piłkarz Robert Lewandowski.

Article

Kawa RL9 jest dostępna w kilku wariantach (crème, espresso, gold) i wersjach opakowań (słoiki 200 g, opakowania 250 g i 1 kg). Opakowania są w czarnej i białej kolorystyce, na każdym są charakterystyczne złote motywy, m.in. nazwa RL9.

Wizerunek Roberta Lewandowskiego jest obecny w materiałach promujących kawę.

Kawa kilka tygodni temu trafiła do sprzedaży w Niemczech, natomiast teraz jest wprowadzana do Polski. Od środy jest dostępna w supermarketach Kaufland, pojawiła się już w ofercie promocyjnej obowiązującej do 22 stycznia (w ramach promocji 250-gramowe opakowanie kosztuje 12,99 zł).

Robert Lewandowski występuje w kampaniach reklamowych wielu marek z różnych kategorii. Na początku ub.r. podpisał umowę z Oshee Polska, w ramach której został międzynarodowym ambasadorem marketingowym jej produktów, przede wszystkim wód mineralnych, napojów izotonicznych i funkcjonalnych. W ramach tej współpracy latem ub.r. wprowadzono do sprzedaży napój funkcjonalny dla sportowców RL9pro.

Pod koniec ub.r. Lewandowski pojawił się w dwóch kampaniach Huawei: wizerunkowej pod hasłem „To, co ważne, nie zawsze przychodzi łatwo” (razem z Kubą Wojewódzkim i Marcinem Tyszką) oraz bożonarodzeniowej (wspólnie z Anną Lewandowską). Ponadto został ambasadorem akcji społecznej „Bądź kumplem, nie dokuczaj!”.

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/artykul/restauracja-roberta-lewandowskiego-w-browarach-warszawskich

Inicjały Roberta Lewandowskiego są też w nazwie domu mediowego RL Media, uruchomionego jesienią 2017 roku wspólnie z holdingiem marketingowym Group One. W 2018 roku RL Media zanotował 2,23 mln zł przychodów sprzedażowych i 281,2 tys. zł zysku netto.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Robert Lewandowski promuje kawę RL9, na razie do kupienia w Kauflandzie

14 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Tolek
Szanuję Roberta Lewandowskiego. Ala ta kawa to będzie porażka roku. Z całym szacunkiem...
33 2
odpowiedź
User
Rafael
Z punktu widzenia wizerunku i Pr własnego zawodnika pomysł absurdalny. Kompletnie niezrozumiały. To nie czas na takie zabawy dla piłkarza takiej rangi. Kto namawia Roberta na takie aktywności. Dbałość o slogan RL9 powinna być drobiazgowo analizowana, a tymczasem ten skrót staje się wszechobecny... przecież Robert nie potrzebuje tych kilkuset tysięcy, wiec po co taki zabieg?
26 3
odpowiedź
User
Dagmara
Wątpię czy uda mu się trafić. Temu opakowaniu kawy do mojego koszyka zakupowego.
23 0
odpowiedź
User
Nor
rl9 w tym są inicjały słynnego piłkarza więc wychodzi na to że piłkarz ten był na zbiorach kawy i chce trochę sprzedać
14 1
odpowiedź
User
Smakosz
Wersja w tekturowym opakowaniu to gotowy design na ‚„eau de toilette”
13 0
odpowiedź