SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Robert Lewandowski promuje kawę RL9, na razie do kupienia w Kauflandzie

W sprzedaży w sklepach Kaufland pojawiła się kawa RL9. Jej ambasadorem marketingowym jest piłkarz Robert Lewandowski.

Article

Kawa RL9 jest dostępna w kilku wariantach (crème, espresso, gold) i wersjach opakowań (słoiki 200 g, opakowania 250 g i 1 kg). Opakowania są w czarnej i białej kolorystyce, na każdym są charakterystyczne złote motywy, m.in. nazwa RL9.

Wizerunek Roberta Lewandowskiego jest obecny w materiałach promujących kawę.

Kawa kilka tygodni temu trafiła do sprzedaży w Niemczech, natomiast teraz jest wprowadzana do Polski. Od środy jest dostępna w supermarketach Kaufland, pojawiła się już w ofercie promocyjnej obowiązującej do 22 stycznia (w ramach promocji 250-gramowe opakowanie kosztuje 12,99 zł).

Robert Lewandowski występuje w kampaniach reklamowych wielu marek z różnych kategorii. Na początku ub.r. podpisał umowę z Oshee Polska, w ramach której został międzynarodowym ambasadorem marketingowym jej produktów, przede wszystkim wód mineralnych, napojów izotonicznych i funkcjonalnych. W ramach tej współpracy latem ub.r. wprowadzono do sprzedaży napój funkcjonalny dla sportowców RL9pro.

Pod koniec ub.r. Lewandowski pojawił się w dwóch kampaniach Huawei: wizerunkowej pod hasłem „To, co ważne, nie zawsze przychodzi łatwo” (razem z Kubą Wojewódzkim i Marcinem Tyszką) oraz bożonarodzeniowej (wspólnie z Anną Lewandowską). Ponadto został ambasadorem akcji społecznej „Bądź kumplem, nie dokuczaj!”.

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/artykul/restauracja-roberta-lewandowskiego-w-browarach-warszawskich

Inicjały Roberta Lewandowskiego są też w nazwie domu mediowego RL Media, uruchomionego jesienią 2017 roku wspólnie z holdingiem marketingowym Group One. W 2018 roku RL Media zanotował 2,23 mln zł przychodów sprzedażowych i 281,2 tys. zł zysku netto.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Robert Lewandowski promuje kawę RL9, na razie do kupienia w Kauflandzie

15 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Tolek
Szanuję Roberta Lewandowskiego. Ala ta kawa to będzie porażka roku. Z całym szacunkiem...
odpowiedź
User
Rafael
Z punktu widzenia wizerunku i Pr własnego zawodnika pomysł absurdalny. Kompletnie niezrozumiały. To nie czas na takie zabawy dla piłkarza takiej rangi. Kto namawia Roberta na takie aktywności. Dbałość o slogan RL9 powinna być drobiazgowo analizowana, a tymczasem ten skrót staje się wszechobecny... przecież Robert nie potrzebuje tych kilkuset tysięcy, wiec po co taki zabieg?
odpowiedź
User
Dagmara
Wątpię czy uda mu się trafić. Temu opakowaniu kawy do mojego koszyka zakupowego.
odpowiedź