SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Robert Lewanowski rozpoczyna współpracę z G2A.com

G2A.com, marketplace z cyfrową rozrywką nawiązał długoterminową współpracę z polskim piłkarzem Robertem Lewandowskim. W nawiązaniu współpracy pomiędzy stronami uczestniczyła RL Media - agencja mediowa, która powstała w wyniku współpracy Roberta Lewandowskiego i Group One. 
 

Robert Lewandowski, dwukrotny zdobywca nagrody Piłkarza Roku FIFA, napastnik FC Barcelony oraz kapitan reprezentacji Polski, prywatnie jest również fanem gamingu. 

Współpraca ze sportowcem, który sam jest od dawna graczem, ma pomóc G2A.com w realizacji misji demokratyzacji cyfrowej rozrywki, uczynienia ją dostępną dla wszystkich, niezależnie od miejsca zamieszkania, tożsamości, wieku albo sytuacji życiowej.

Robert Lewandowski rozpoczął współpracę

- Jesteśmy podekscytowani tą nową przygodą, którą rozpoczyna nawiązanie długoterminowej współpracy z Robertem Lewandowskim. Badania przeprowadzone wśród użytkowników i użytkowniczek G2A.com wskazują, że gracze online lubią także klasyczny sport, więc aby wyjść naprzeciw ich zainteresowaniom łączymy cyfrowy oraz fizyczny świat i współpracujemy z ich, również grającymi, idolami. Jednocześnie dbamy o to, aby nasza oferta odzwierciedlała to powiązanie, dlatego na G2A.com można znaleźć ponad 140 gier sportowych. Poprzez łączenie sportów offline i online, zbliżamy się realizacji naszej misji – synergii i demokratyzacji cyfrowej rozrywki, otwarcia bramy do przygody, bo to właśnie oznacza Gate 2 Adventure - mówi Bartosz Skwarczek, założyciel i prezes Rady Nadzorczej Grupy Kapitałowej G2A.

- Gaming i sport mają ze sobą wiele wspólnego – są dostępne dla wszystkich, niezależnie od wieku czy sytuacji życiowej. Kto byłby lepszym ambasadorem dla tej więzi cyfrowego i fizycznego świata, niż Robert Lewandowski – ikona sportu i jednocześnie zapalony gracz. Robert jest także światowym wzorem do naśladowania zarówno dla młodszego jak i starszego pokolenia, wpisując się idealnie w nasze firmowe wartości. Nie mam jakichkolwiek wątpliwości, że nasza współpraca z Robertem jest idealnym sposobem by dotrzeć do nowych publiczności i dostarczyć naszym użytkownikom i użytkowniczkom nowych emocji - dodaje.

Długoterminowa strategia pozycjonowania

Współpraca z Robertem Lewandowskim jest częścią długoterminowej strategii pozycjonowania marki G2A.COM oraz celu firmy, jakim jest otwarcie Gate 2 Adventure do świata cyfrowej rozrywki – sprawienia, aby gry video, karty upominkowe, subskrypcje, oprogramowanie, e-edukacja i inne kategorie, stały się dostępne dla wszystkich.

Jako ambasador marki G2A.com, Robert Lewandowski będzie twarzą globalnych kampanii marketingowych, jak również działań brandingowych takich jak konkursy z imponującymi nagrodami, specjalne oferty, czy unikalne treści dla użytkowników i użytkowniczek G2A.com.

- Cieszę się, że będę miał przyjemność być ambasadorem marki G2A.com, wiodącego światowego marketplace’u z cyfrową rozrywką. Gaming jest jedną z najszybciej rozwijających się gałęzi rozrywki i jestem pod wrażeniem jaką pozycję wypracowało sobie G2A.com na globalnym rynku. Cyfrowa rozrywka jest już nieodłączną częścią naszej codzienności i jako sportowiec oraz gracz z ciekawością obserwuję dalszy rozwój esportu i  gamingu. Jestem przekonany, że tradycyjny sport i aktywność fizyczna mogą się nie tylko rozwijać równolegle ze światem cyfrowym, ale także, że te dziedziny mogą wspierać się wzajemnie. Aktywność G2A.com w zakresie sportu i esportu jest tego znakomitym przykładem. Te światy mają ze sobą wiele wspólnego – chodzi w nich o dobrą zabawę, emocje, ale także dostępność dla wszystkich zainteresowanych - skomentował Robert Lewandowski.

W nawiązaniu współpracy pomiędzy stronami uczestniczyło RL Media - agencja mediowa, która powstała w wyniku współpracy Roberta Lewandowskiego i Group One. RL Media jest też częścią Serviceplan – europejskiego giganta w zakresie komunikacji marketingowej.

Dołącz do dyskusji: Robert Lewanowski rozpoczyna współpracę z G2A.com

5 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
kto?
przecież ta firms sprzedawała lewe klucze do gier z Rosji🙈 Boże kto mu doradza tak złe wizerunkowo współprace?
13 0
odpowiedź
User
marketer
A jeszcze jakiś czas temu Lewandowski brał udział w kampanii, zamknięcia komputera - “wyloguj się do życia”. Troche to w kontrze do aktualnej współpracy, gdzie tu wiarygodność? Lewy traci wiarygodność, firma ma niewiarygodnego Ambasadora.
9 0
odpowiedź
User
elo elo
Jaka wiarygodność? Płacą mu, to reklamuje, jak każdy celebryta. Jutro będzie zachwalał batoniki, a pojutrze ostrzegał, że dzieciom psują się od nich zęby.
13 0
odpowiedź