Robert Makłowicz nawraca na "Gooddyzm" w kampanii Virgin Mobile

Virgin Mobile zachęca do dzielenia się dobrem w najnowszej kampanii z krytykiem kulinarnym Robertem Makłowiczem oraz prezentuje nowe oferty dla klientów.

jd
jd
Udostępnij artykuł:
Robert Makłowicz nawraca na "Gooddyzm" w kampanii Virgin Mobile
Robert Makłowicz w spocie Virgin Mobile

Najnowsza oferta Virgin Mobile jest częścią kampanii #GOODDYZM, w której operator proponuje dzielenie się dobrem mobilnie poprzez nielimitowane rozmowy i SMS-y oraz mocą dobrobajtów, czyli atrakcyjną paczką internetu.

Głównym ambasadorem marki jest Robert Makłowicz, który w serii spotów reklamowych wystąpi jako charyzmatyczny guru i propagator dobrych emocji.

Spot można oglądać w internecie.

Aby dzielić się dobrem mobilnie wystarczy skorzystać z atrakcyjnej propozycji Virgin Mobile. W nowej ofercie cena pakietu #GIGAMAKS z darmowymi rozmowami i SMS-ami do wszystkich oraz 30 GB internetu jest niższa aż o połowę i wynosi tylko 15 zł miesięcznie.

Oferta obowiązuje przez 90 dni - dotyczy aktywacji i dwóch kolejnych odnowień pakietu. Promocja obejmie klientów, którzy w trakcie jej trwania po raz pierwszy aktywują pakiet #GIGAMAKS oraz w trakcie aktywacji i odnowienia pakietu mają na koncie 30 zł.

Obsługą reklamową Virgin Mobile zajmuje się, wyłoniona niedawno w przetargu, agencja Bardzo.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Szybka zmiana w Grupie Polsat Plus. Piotr Żak nowym prezesem Cyfrowego Polsatu

Szybka zmiana w Grupie Polsat Plus. Piotr Żak nowym prezesem Cyfrowego Polsatu

Polsat i Bogdan Rymanowski zabrali głos ws. przyszłości. "Pojawiają się nowe pomysły"

Polsat i Bogdan Rymanowski zabrali głos ws. przyszłości. "Pojawiają się nowe pomysły"

Dyrektor zarządzajacy obszaru online odchodzi z Eurozetu

Dyrektor zarządzajacy obszaru online odchodzi z Eurozetu

Mamy oświadczenie rodziny Solorza. "Kluczowa pozostaje walka o odzyskanie kontaktu z Tatą"

Mamy oświadczenie rodziny Solorza. "Kluczowa pozostaje walka o odzyskanie kontaktu z Tatą"

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

O co chodzi w sukcesji w Polsacie: kto wygrał, kto rządzi imperium? [FAQ]

O co chodzi w sukcesji w Polsacie: kto wygrał, kto rządzi imperium? [FAQ]