SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Robert Michalik szefem strategii w BeDigital

Do zespołu agencji BeDigital dołączył Robert Michalik obejmując stanowisko head of strategy. Wcześniej pracował m.in. w Schulz Brand Friendly (obecnie Ancymony), agencji reklamowej S4 oraz Demo Effective Launching.

Robert MichalikArticle

Michalik w BeDigital będzie realizował strategie dla obecnych i nowych klientów agencji oraz odpowiadał za stworzenie modelu synergii komunikacji mediów tradycyjnych i digitalowych.

Robert Michalik ma 20-letnie doświadczenie w branży reklamowej. Wcześniej zajmował stanowiska dyrektora strategicznego w Schulz Brand Friendly (obecnie Ancymony), agencji reklamowej S4 oraz Demo Effective Launching.

Ma na swoim koncie ponad 150 zrealizowanych projektów marketingowych, tworzył (lub współtworzył) m.in. strategie i komunikację marketingową dla: Tesco, Kaufland, Netto, Praktiker, Raiffeisen Bank, Union Investment, Ultimo, BP, Unimil, Man, Luxoft, Mitsubishi, Mlekovita, Książęce, Zielona Budka, Wawel, Tauron, TBM, USP Zdrowie, Hasco Lek czy Kraków Airport im. Jana Pawła II

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Robert Michalik szefem strategii w BeDigital

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl