SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Robert Ryng brand managerem Blow w Polsce

Robert Ryng został brand managerem marki Blow w Polsce. Poprzednio pracował w firmie Action.

Jako brand manager Blow, marki samochodowych urządzeń multimedialnych, Robert Ryng będzie odpowiadał w naszym kraju za rozwój jej działalności biznesowej, kanału partnerskiego oraz wsparcie sprzedaży. Ryng przez ostatnie cztery lata pracował w firmie Action, realizując strategię zarządzania produktami w segmencie nawigacji.

Wcześniej Robert Ryng był związany m.in. z firmami Xerox, Netia Telekom i Pro Futuro. W branży nowych technologii pracuje od 1995 roku.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Robert Ryng brand managerem Blow w Polsce

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl