SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Robert Stupak na czele marketingu w Carrefour Polska

Robert Stupak objął funkcję dyrektora marketingu, digital, e-commerce i IT w sieci sklepów Carrefour Polska.

Stupak ma wieloletnie doświadczenie w obszarach marketingu oraz e-commerce, które zdobywał zarówno w Polsce, jak i za granicą, współpracując z największymi globalnymi markami w sektorze handlu detalicznego, e-commerce oraz branży technologicznej.

Od marca 2020 roku pełnił funkcję dyrektora marketingu i e-commerce w sieci Bricoman, należącej do francuskiej grupy Adeo. Wcześniej, od marca 2014 roku zarządzał marketingiem sieci Kaufland w Polsce, będącej częścią niemieckiej Grupy Schwarz, gdzie odpowiadał m.in. za transformację marketingową oraz cyfrową firmy.

>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń z mediów i marketingu

Doświadczenie zawodowe zdobywał także w koncernie Hewlett-Packard, z którym związany był przez osiem lat, pełniąc różne funkcje kierownicze związane z marketingiem w Polsce i za granicą. Podczas pracy w Hewlett-Packard, w 2006 roku przeniósł się do centrali firmy w Londynie i odpowiadał za reklamę oraz zarządzanie marką w regionie Europy, Bliskiego Wschodu i Afryki.

Robert Stupak jest absolwentem Uniwersytetu Wrocławskiego oraz Politechniki Wrocławskiej.

Wcześniej to stanowisko w Carrefourze zajmował Michał Sacha, który rozstał się z siecią w pierwszej połowie roku. Przeszedł do sieci Leroy Merlin.

Dołącz do dyskusji: Robert Stupak na czele marketingu w Carrefour Polska

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl