Rodzice dbają o bezpieczeństwo dzieci w Internecie

Ponad 85 procent amerykańskich rodziców i prawnych opiekunów dzieciw wieku od 6 do 18 lat korzystających z Internetu, twierdzi, żerozmawiało z nimi o tym jak bezpiecznie i mądrze surfować po sieci.

km
km
Udostępnij artykuł:

Tak wynika z badania o nazwie 'Parenting Moves Online: Parents'Internet Actions and Attitudes', przeprowadzonego przez firmęHarris Interactive na zlecenie fundacji Cable in the Classroom orazorganizacji Common Sense Media, o którym informuje eMarketer.

90 procent rodziców uczestniczących w badaniu stwierdziło, żepodejmowało działania w celu upewnienia się, czy witryny odwiedzaneprzez ich dzieci są dla nich odpowiednie. Ponad 70 procentrespondentów przyznało, że w ciągu ostatniego roku napotkało naprzynajmniej jeden problem związany z korzystaniem przez ich dzieciz Internetu.

Jednocześnie jednak zdecydowana większość badanych uznała, żeInternet pozwolił ich dzieciom na zdobycie umiejętności iinformacji przydatnych w szkole (81 procent), dowiedzieć się czegośnowego o innych kulturach (74 procent), czy też uzyskać dostęp donajnowszych informacji (68 procent).

Badanie zostało przeprowadzone w sierpniu bieżącego roku napróbie 2030 dorosłych Amerykanów, z których 411 miało dziecikorzystające z Internetu.

źródło: eMarketer

km
Autor artykułu:
km
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Od sylwestra asystent AI w mObywatelu, a w 2026 r. portfel tożsamości cyfrowej

Od sylwestra asystent AI w mObywatelu, a w 2026 r. portfel tożsamości cyfrowej

Drugi sezon "8 wspaniałych" w Canal+. Premiera już dziś

Drugi sezon "8 wspaniałych" w Canal+. Premiera już dziś

Sezon świąteczny to szczyt sprzedaży subskrypcji streamingowych

Sezon świąteczny to szczyt sprzedaży subskrypcji streamingowych

W tym kraju "Gang Olsena" jest jak "Kevin" w Polsacie. I nie chodzi o Danię

W tym kraju "Gang Olsena" jest jak "Kevin" w Polsacie. I nie chodzi o Danię

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Te wywiady warto przeczytać. 10 mocnych rozmów na Święta

Te wywiady warto przeczytać. 10 mocnych rozmów na Święta