SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Rodzinne Święta u Brodzik i Wilczaka w reklamach SmartDomu (wideo)

Ruszyła bożonarodzeniowa kampania reklamowa SmartDomu, wspólnego programu promocyjnego Cyfrowego Polsatu i Plusa. Akcję, której głównymi bohaterami są Joanna Brodzik i Paweł Wilczak, przygotowały firmy Grey Group Poland, TFP, Televisor, PHD Media Direction i Carat Polska.

Article

Nowe reklamy SmartDomu pokazują przygotowania i przebieg Bożego Narodzenia w rodzinie Joanny Brodzik i Pawła Wilczaka, m.in. ubieranie choinki i pieczenie pierogów, rozdawanie prezentów oraz walka o nie między dziećmi. Obserwuje to również, łącząc się internetowo poprzez tablet, ciocia z Kanady.

W kampanii promowana jest świąteczna oferta SmartDomu obejmująca m.in. telewizor LG Smart TV, tablet LG G Pad 8.0 LTE i smartfon LG G2 mini LTE w niskich cenach oraz internet Power LTE za połowę ceny przez cały okres trwania umowy (zobacz szczegóły).

Pierwszy spot pokazywał, jak usługa multiroom nakręciła energią Pawła Wilczaka (obejrzyj to).

Cała kampania jest prowadzona w telewizji (m.in. Polsat, TVN, TVP1, TVP2, kanały tematyczne Polsatu), radiu (m.in. Radio ZET, RMF FM, TOK FM, Radio Eska) oraz internecie (ipla, serwisy Netshare, portale ogólnotematyczne, wyszukiwarki).

Kreację kampanii przygotowała agencja Grey Group Poland, spoty - wyreżyserowane przez Bartka Ignaciuka - wyprodukował dom produkcyjny TFP, a postprodukcją zajęło się studio Televisor. Za planowanie i zakup mediów odpowiadają domy mediowe PHD Media Direction i Carat Polska.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Rodzinne Święta u Brodzik i Wilczaka w reklamach SmartDomu (wideo)

3 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Carbol
Skorzystałem z smartdomu w Plusie, tj. dokupiłem usługi i muszę przyznać, że wygląda to świetnie.Czekam na pierwszy rachunek, bo niektórzy z nim mają problem, ale z tego co podpisałem wygląda, że nie przekroczę 65 pln za trzy usługi.
8 8
odpowiedź
User
Mamed
Bardzo fajnie się ogląda reklamy z tą parą :) Mógłby polsat z nimi jakiś serial fajny nakręcić... Smartdom jest bardzo w porządku. Miałem w plusie tylko telefon teraz mam jeszcze internet i telewizję. I w sumie płacę za to wszystko tyle co wcześniej w innej sieci za sam telefon...
8 8
odpowiedź
User
Nicolas
Dwie sprawy. 1. sekwencja reklam całkiem dobrze się kojarzy. Jest i rodzinnie, i z jajem. Oby tak dalej. 2. To się rzeczywiście bardzo opłaca. tak jak poprzednik - miałem Plus abonament. Ale jak się okazało, że można dobrać net za pół ceny, to zrezygnowałem z kabla. Jest teraz mobilnie i jest to znacznie lepsza jakość.
8 8
odpowiedź