SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

„Rolnik szuka żony” zyskał 600 tys. widzów. TVP1 znokautowała konkurencję i szykuje trzecią serię

Drugi sezon reality-show „Rolnik szuka żony” oglądało średnio 4,22 mln osób. W porównaniu do pierwszej edycji, emitowanej rok temu, produkcja zyskała 600 tys. widzów. TVP1 w czasie jej emisji była liderem rynku, a wpływy z reklam wyniosły 10,81 mln zł. Trzecia seria formatu trafić ma na antenę za rok.

Uczestnicy i prowadząca programu „Rolnik szuka żony 2”Article

„Rolnik szuka żony 2” na antenie TVP1 pokazywany był w niedziele o godz. 21.25, w okresie od 6 września do 29 listopada br. Z danych Nielsen Audience Measurement przygotowanych dla portalu Wirtualnemedia.pl wynika, że reality-show oglądało średnio 4,22 mln osób. Przełożyło się to na 25,94 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów i 21,64 proc. w grupie komercyjnej.

Zdecydowanie największą widownią cieszył się finałowy odcinek produkcji - zgromadził on przed telewizorami aż 5,34 mln oglądających.

Widownia trzech topowych odcinków

Data

Wszyscy 4+

AMR

SHR %

29-11-2015

5 339 735

32,96%

22-11-2015

4 956 983

29,56%

15-11-2015

4 862 692

28,77%

Dla porównania, pierwszą edycję formatu, emitowaną w analogicznym okresie ub.r., oglądało średnio 3,62 mln osób, co przełożyło się odpowiednio na 23,68 proc. i 19,95 proc. udziału. Oznacza to, że program zyskał 600 tys. widzów.

TVP1 w czasie nadawania reality-show zajęła pierwsze miejsce w rynku telewizyjnym. Wiceliderem w tym czasie był Polsat, nadający wówczas „Tylko muzykę” i filmy fabularne (raz pokazany został mecz piłki nożnej), co dało mu 13,44 proc. udziału. Trzeci był TVN („Aplauz, aplauz!”, „MasterChef” i filmy fabularne”; 9,21 proc.), a czwarta - Dwójka (filmy i „Paranienormalni Tonight”; 6,75 proc.). Taka sama była kolejność stacji w grupie komercyjnej.

Oglądalność programu na tle konkurencji

Stacja

Wszyscy 4+

16-49

AMR

SHR %

SHR %

TVP1 - Rolnik szuka żony 2

4 219 871

25,94%

21,64%

Polsat

2 186 881

13,44%

14,21%

TVN

1 499 063

9,21%

11,58%

TVP2

1 097 926

6,75%

7,67%

Wpływy z reklam pokazanych przy premierowych odcinkach drugiej serii formatu wyniosły 10,81 mln zł. W porównaniu do pierwszej edycji wzrosły one o 200 tys. zł (dane cennikowe, bez rabatów).

Piotr Radziszewski, dyrektor TVP1, informuje Wirtualnemedia.pl, że stacja jest bardzo zadowolona z wyników oglądalności programu i planuje jego kontynuację. Przygotowania do trzeciej edycji „Rolnik szuka żony” ruszą z początkiem roku, wiosną powinien być wyemitowany odcinek pilotowy, a cała seria ma trafić na antenę jesienią przyszłego roku.

Z danych Nielsen Audience Measurement wynika, że udział TVP1 w rynku telewizyjnym w październiku br. wyniósł 12,29 proc.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: „Rolnik szuka żony” zyskał 600 tys. widzów. TVP1 znokautowała konkurencję i szykuje trzecią serię

7 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Ja_2015
To, że Ty go Kacprze nie lubisz nie daje Ci prawa do obrażania prawie 5 mln widzów. Obejrzyj sobie kampanię społeczną Kuźniara i zjedz Skickersa.
odpowiedź
User
Stefan Ławski
We Francji taki program też był na antenie dobrych parę lat temu. Z każdym rokiem nad Sekwana rośnie liczba samobójstw rolników. W 2015 roku w tym kraju odbiera sobie życie dwóch rolników. I dalej ci nieszczęśnicy szukają żony... Podtrzymuję swoja opinię wyrażana tu na tym forum wielokrotnie: ten program tylko ośmiesza tę grupę zawodową i utrwala jej tzw. gettoizację.
odpowiedź
User
Janek
To co, już tylko ja zostałem poza widownią?
odpowiedź