SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Romet promuje się hasłem „Nowy rower? Nowy Romet”

Firma Arkus&Romet rozpoczęła wiosenną kampanię reklamową, która wspiera promocję konsumencką rowerów Romet. Za jej realizację odpowiada Kerris Group.

„Nowy rower? Nowy Romet!” odnosi się do wyboru nowego roweru jednocześnie promując nazwę Romet dla odświeżonej kolekcji, którą może pochwalić się polski producent.

Hasło „Nowy Romet” jest pomysłem internautów, którzy w ten sposób pozytywnie komentowali ostatnią kolekcję. - Uważamy, że hasło pasuje również do obecnych zmian jakie zachodzą w firmie Arkus & Romet. Jest to między innymi budowa jednego z najnowocześniejszych centrów testowych w Europie - komentuje Ignacy Bochiński, partner agencji Kerris Group, odpowiedzialnej za kompleksową obsługę marki Romet.

Działania reklamowe zostały zaplanowane głównie w mediach internetowych przy wsparciu trzech spotów 15 sekundowych emitowanych od kwietnia do maja w radiu RMF FM.

Elementem uzupełniającym kampanię jest konkurs, w którym po zakupie roweru należy zarejestrować potwierdzający to paragon na stronie nowyromet.pl. W puli nagród jest 60 rowerów z wybranych kategorii MTB, Cross i Trekking.

Kerris Group pracuje dla Arkus&Romet od kilku tygodni, po wygranym przetargu.

Dołącz do dyskusji: Romet promuje się hasłem „Nowy rower? Nowy Romet”

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl