SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Rosie Huntington-Whiteley i Ryan Reynolds w kampanii Marks & Spencer

1 maja na outdoorze, indoorze, internecie i prasie handlowej wystartuje kampania reklamowa sieci sklepów Marks & Spencer dla kolekcji Autograph. Za przygotowanie akcji, której twarzami są topmodelka Rosie Huntington-Whiteley i aktor Ryan Reynold, odpowiadają firmy Jennings i Star Media.

Rosie Huntington-Whiteley i Ryan Reynolds w kampanii Marks & Spencer

Zdjęcia do kampanii powstały w Bostonie. Ich tłem są wnętrza i otoczenie dwóch luksusowych hoteli Ames i W Hotel. Autorem zdjęć jest fotograf gwiazd i planów filmowych Greg Williams.

Kampania potrwa od 1 do 31 maja br. i obejmie przede wszystkim outdoor (głównie billboardy i backlighty na terenie Warszawy) oraz internet (wybrane portale adresowane do kobiet, Facebook, mikrostrona autograph.marks-and-spencer.pl, newsletter M&S). Poza tym pojawią się nośniki reklamowe w warszawskich centrach handlowych (Złote Tarasy, Domy Towarowe Wars Sawa i Junior, Galeria Mokotów, Blue City) oraz reklamy w wydawanych przez nie magazynach.

Za kreację kampanii odpowiada agencja Jennings. Zakupem mediów zajął się dom mediowy Star Media.



 

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Rosie Huntington-Whiteley i Ryan Reynolds w kampanii Marks & Spencer

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl