SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Rośnie oglądalność Bankiera

W 2003 roku Bankier.pl był najdynamiczniej rozwijającym się portalem finansowym w polskim Internecie. Liczba użytkowników wzrosła aż o ponad 180%

W 2003 roku Bankier.pl był najdynamiczniej rozwijającym się portalem finansowym w polskim Internecie. Liczba użytkowników wzrosła aż o ponad 180% - czytamy w komunikacie nadawcy.

Według badania „Prawdziwy Profil” liczba osób odwiedzających Bankiera w okresie XII.02 – XI.03 wzrosła z 47 tys. do ponad 132 tys. miesięcznie, czyli aż o ponad 180%. Tak wysoką dynamiką wzrostu nie może pochwalić się nikt z konkurencji. W analogicznym okresie liczba użytkowników innych portali finansowych rosła znacznie wolniej (np. Money.pl wzrost o 126,5%, Puls Biznesu - 60,3%). Ponadto w listopadzie 2003 Bankier.pl zanotował także najwyższą liczbę odsłon spośród portali finansowych – ponad 2,5 mln oraz najwyższy wskaźnik liczby odsłon na jednego użytkownika – 19,14.

Oprócz liczby użytkowników odwiedzających portal bardzo istotny jest również czas, przez jaki pozostają oni średnio na stronach serwisu. W przypadku czytelników Bankier.pl było to aż ponad 36 minut. Najbliżsi konkurenci zanotowali znacznie niższe wskaźniki (np. Money.pl – 11,5 min., Expander.pl – 20,2 min.). Oznacza to iż ciągła praca nad wzbogacaniem zawartości portalu znajduje uznanie internautów, którzy coraz regularniej zaglądają na strony Bankier.pl i spędzają tam coraz więcej czasu.

„Cieszymy się z tak ogromnego wzrostu oglądalności. To motywuje nas do dalszej pracy nad utrzymaniem miana najlepszego portalu finansowego w polskim Internecie. W 2004 spodziewamy się kontynuacji silnego wzrostu i osiągnięcia 500 tys. unikalnych użytkowników odwiedzających serwis miesięcznie” – mówi Piotr Wąsowski, Członek Zarządu ds. Rozwoju i Marketingu Bankier.pl S.A.
Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Rośnie oglądalność Bankiera

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl