Rossignol znów z !Buzz Public Relations

Agencja !Buzz Public Relations drugi sezon realizować będzie strategię PR dla marki Rossignol w Polsce.

pr
pr
Udostępnij artykuł:

Agencja odpowiada za realizację działań wizerunkowych w zakresie kompleksowej obsługi Public Relations. Współpraca oparta jest na prowadzeniu biura prasowego, budowaniu relacji klienta z mediami i konsumentami, wsparciu komunikacyjnym wydarzeń organizowanych przez Rossignol oraz promowaniu ambasadorów marki.

Za projekt ponownie odpowiada Maja Sztenke.

Umowa zakłada działania komunikacyjne do marca 2011r.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

"Cyfrowe przebudzenie" w Kościołach. AI pisze kazania i symuluje rozmowę z Bogiem

"Cyfrowe przebudzenie" w Kościołach. AI pisze kazania i symuluje rozmowę z Bogiem

Nadchodzą zmiany w pisowni języka polskiego. To głębsza reforma niż w innych krajach

Nadchodzą zmiany w pisowni języka polskiego. To głębsza reforma niż w innych krajach

Z wizytą w redakcjach. Tam byliśmy w 2025 roku

Z wizytą w redakcjach. Tam byliśmy w 2025 roku

Co oglądali Polacy
w 2025 roku? Przegląd trendów z serwisu Filmweb

Co oglądali Polacy
w 2025 roku? Przegląd trendów z serwisu Filmweb

Rośnie oglądalność telewizji z opóźnieniem. Jak przewinąć kanały?

Rośnie oglądalność telewizji z opóźnieniem. Jak przewinąć kanały?

Marki zwiększyły aktywność na TikToku. Znacząca zmiana

Marki zwiększyły aktywność na TikToku. Znacząca zmiana