SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Rossmann promuje się hasłem „Mam więcej”. Bez celebrytów i influencerów

Z początkiem czerwca wystartowała kampania reklamowa sieci drogerii Rossmann pod hasłem „Mam więcej”. Podkreśla w niej znaczenie codziennych rytuałów pielęgnacyjnych i dbałości o siebie. 

fot. materiały prasowe fot. materiały prasowe

„Kampania Mam Więcej to wyraźny kontrapunkt wobec komunikacji z udziałem gwiazd i influencerów, a zarazem dopełniające ją, przemyślane rozwinięcie” – podaje marka w komunikacie dla mediów.

W spotach odnajdziemy tropy zachęty do samoakceptacji i celebrowania siebie, wybrzmiewające we wcześniejszych reklamach marki z Mają Ostaszewską, Kubą Błaszczykowskim i Sarą James. Rossmann zapraszał w nich klientów do wspólnej podróży ku zbudowaniu z samym sobą silnej pozytywnej relacji. Motyw self-love jest w aktualnej kampanii rozwijany.

 

Kampania wystartowała 2 czerwca i planowana jest do końca lipca. W komunikacji Rossmann wykorzystuje digital ze wsparciem telewizji i DOOH oraz mediów w drogeriach (monitory i POSy).

Za koncepcję odpowiada agencja GPD a produkcją zajęło się Dynamo Film. 

Dołącz do dyskusji: Rossmann promuje się hasłem „Mam więcej”. Bez celebrytów i influencerów

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl