Rosyjska Premier Liga uruchomiła płatną subskrypcję na YouTube. Oferta dla zagranicznych widzów

Rosyjska Premiera Liga jako pierwsza na świecie zdecydowała się na subskrypcję transmisji meczów na YouTube. Oferta skierowana jest dla widzów poza Rosją. Opłata wynosi 2,99 lub 4,99 dolarów, w zależności od wybranej opcji.

bcz
bcz
Udostępnij artykuł:
Rosyjska Premier Liga uruchomiła płatną subskrypcję na YouTube. Oferta dla zagranicznych widzów
YouTube.com/Russian Premier Liga

Jak poinformowała Rosyjska Premier Liga, subskrypcja wszystkich meczów wiosennej części sezonu 2019/2020 jest już dostępna poza Rosją.

Użytkowników YouTube'a będzie mógł wybrać podstawową prenumeratę za 2,99 dolarów miesięcznie (dwie transmisje meczów z komentarzem w języku angielskim) lub zaawansowaną za 4,99 dolarów (wszystkie mecze z rosyjskim komentarzem, a dwa mecze z angielskim).

Ponadto płatni subskrybenci kanału RPL dostaną dostęp do cotygodniowego programu stanowiącego przegląd meczów ligi rosyjskiej z komentarzem w języku angielskim.

- Wierzymy, że współpraca z YouTube jest okazją do dotarcia do naszych fanów mieszkających poza Rosją, a także do poszerzenia istniejącej bazy fanów na całym świecie - powiedział Jewgienij Savin, dyrektor ds. marketingu w RPL.

Transmisje na żywo są aktywne od 2 marca

Transmisje na żywo za subskrypcją są aktywne od 2 marca br. W niedzielę 7 marca z komentarzem w jęz. angielskim będzie można zobaczyć mecze FC Rostow - CSKA Moskwa oraz Spartak Moskwa - FC Krasnodar.

- W ostatnim roku obserwowaliśmy rosnące zainteresowanie Rosyjską Premier Ligą na YouTube. Przeanalizowaliśmy dane i zebraliśmy recenzje użytkowników. W tym roku chcemy zrobić krok dalej, poprawiając jakość produktu - powiedział Leonid Szlikow, szef projektów cyfrowych RPL.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Szybka zmiana w Grupie Polsat Plus. Piotr Żak nowym prezesem Cyfrowego Polsatu

Szybka zmiana w Grupie Polsat Plus. Piotr Żak nowym prezesem Cyfrowego Polsatu

Polsat i Bogdan Rymanowski zabrali głos ws. przyszłości. "Pojawiają się nowe pomysły"

Polsat i Bogdan Rymanowski zabrali głos ws. przyszłości. "Pojawiają się nowe pomysły"

Dyrektor zarządzajacy obszaru online odchodzi z Eurozetu

Dyrektor zarządzajacy obszaru online odchodzi z Eurozetu

Mamy oświadczenie rodziny Solorza. "Kluczowa pozostaje walka o odzyskanie kontaktu z Tatą"

Mamy oświadczenie rodziny Solorza. "Kluczowa pozostaje walka o odzyskanie kontaktu z Tatą"

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

O co chodzi w sukcesji w Polsacie: kto wygrał, kto rządzi imperium? [FAQ]

O co chodzi w sukcesji w Polsacie: kto wygrał, kto rządzi imperium? [FAQ]