SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Roszady i nowy dyrektor w Atmedia

Atmedia wprowadza nowy podział kompetencji managerów zarządzających sprzedażą Marty Wiercińskiej i Małgorzaty Szelenbaum. Od grudnia br. do spółki dołączy też Sylwia Chada, która obejmie nowo utworzoną funkcję online sales directora.

Chada kierować będzie 8-osobowym działem obsługującym blisko 30 serwisów internetowych. Do Atmedia przechodzi z Polskapresse, gdzie sprawowała funkcję dyrektora ds. sprzedaży w pionie internet. Wcześniej była związana m.in. z Grupą Bauer (jako dyrektor ds. oferty multimedialnej), a także z Metro Group Advertising (dyrektor mediów) oraz domami mediowymi PanMedia Western, Starcom i Optimum Media OMD.

Sylwia Chada będzie  podlegać Marcie Wiercińskiej, która przez ostatnich kilka miesięcy była p.o. dyrektorem działu internetowego w Atmedia. Wiercińska, dotąd deputy sales director, awansowała na nowo utworzone stanowisko commercial directora. Będzie zarządzała pracą zespołów odpowiedzialnych za sprzedaż kampanii telewizyjnych oraz internetowych. W nowej roli ma także koordynować negocjacje z domami mediowymi i reklamodawcami.

Awans Marty Wiercińskiej wiąże się m.in. z wyodrębnieniem zespołu odpowiedzialnego za sprzedaż specjalną w strukturach Atmedia. Za jego rozwój odpowiada Małgorzata Szelenbaum, pełniąca niezmiennie funkcję salesa directora spółki. W ramach nowego podziału kompetencji Szelenbaum będzie teraz zarządzać sprzedażą sponsoringów, akcji specjalnych, a także kampanii crossmediowych łączących ofertę internetu i telewizji.

Zarówno Małgorzata Szelenbaum, jak i Marta Wiercińska, podlegają bezpośrednio Marii Wajdzie, dyrektor zarządzającej Atmedia w Polsce. - Nowy podział kompetencji w obszarze zarządzania sprzedażą i utworzenie stanowiska online sales directora wiążą się ze wzrostem biznesu i strategiczną rolą nowych mediów w rozwoju oferty spółki. W nowej strukturze chcemy też lepiej wykorzystać rosnące możliwości komercjalizowania programów na różnych platformach dystrybucji - mówi Wajda.

Atmedia obsługuje obecnie 60 stacji telewizyjnych.
 

Dołącz do dyskusji: Roszady i nowy dyrektor w Atmedia

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
prawdziwy
No to będą same "sukcesy" z Panną Chadą ... współczuję
odpowiedź