Roszady w biurze reklamy Grupy Burda

Zmiany w biurze reklamy Grupy Burda. W jednostce awansowały Katarzyna Kołakowska-Frąckowiak i Rafał Szymański, a dołączyły do niej Anna Muczyńska i Katarzyna Zawadzka.

pp
pp
Udostępnij artykuł:

Katarzyna Kołakowska-Frąckowiak objęła stanowisko advertising sales managera tytułów living & garden, opuszczone przez Anną Zabłocką, która została zastępcą dyrektora reklamy. Dotychczas Kołakowska-Frąckowiak pracowała w wydawnictwie jako senior acccount executive „Elle”, a wcześniej była managerem „Elle Decoration” w biurze reklamy.

Do działu living & garden dołączyła także Anna Muczyńska, która objęła stanowisko account executive. Nową osobą w spółce jest też Katarzyna Zawadzka, która została senior account executive w zespole women's advisor, gdzie odpowiadać będzie za „Dobre Rady”. Zawadzka wcześniej pracowała w Edipresse Polska i Wydawnictwie Bauer.

Z kolei w teamie IT Interactive sprzedającym powierzchnię do magazynów „Chip” i „CRN” oraz witryn internetowych wydawnictwa na stanowisko senior account excecutive awansował Rafał Szymański, dotychczas account executive w tym zespole.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

"Cyfrowe przebudzenie" w Kościołach. AI pisze kazania i symuluje rozmowę z Bogiem

"Cyfrowe przebudzenie" w Kościołach. AI pisze kazania i symuluje rozmowę z Bogiem

Nadchodzą zmiany w pisowni języka polskiego. To głębsza reforma niż w innych krajach

Nadchodzą zmiany w pisowni języka polskiego. To głębsza reforma niż w innych krajach

Z wizytą w redakcjach. Tam byliśmy w 2025 roku

Z wizytą w redakcjach. Tam byliśmy w 2025 roku

Co oglądali Polacy
w 2025 roku? Przegląd trendów z serwisu Filmweb

Co oglądali Polacy
w 2025 roku? Przegląd trendów z serwisu Filmweb

Rośnie oglądalność telewizji z opóźnieniem. Jak przewinąć kanały?

Rośnie oglądalność telewizji z opóźnieniem. Jak przewinąć kanały?

Marki zwiększyły aktywność na TikToku. Znacząca zmiana

Marki zwiększyły aktywność na TikToku. Znacząca zmiana