SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Roszady w G+J Polska

Małgorzata Nocuń dołączyła do działu marketingu w G+J Polska.

Małgorzata Nocuń rozpoczęła pracęw zespole marketingu G&J Polska, gdzie objęła stanowisko Brand Managera miesięczników Moje Mieszkanie i Feniks.

Nocuń z prasą związana jest od 4 lat. Ostatnio pracowała jako Produkt Manager tygodnika Ozon a wcześniej jako Brand Manager tygodnika Pani Domu w Axel Springer Polska.

Karierę rozpoczęła w marketingu RRM (Biuro Reklamy Radia Zet i Radiostacji) gdzie odpowiadała za promocję B2B.

Dołącz do dyskusji: Roszady w G+J Polska

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl