Roszady w Polsat Media

Maciej Osajda objął nowoutworzone stanowisko kierownika ds.sprzedaży sponsoringu w dziale projektów specjalnych i sponsoringuspółki Polsat Media. Do tego samego działu dołączyła równieżMagdalena Piotrowska, a awansowała w nim Katarzyna Tomczuk.

pp
pp
Udostępnij artykuł:

Piotrowska została starszym specjalistą ds. sprzedażysponsoringu. Zarówno ona jak i Maciej Osajda pracowali wcześniej wdziale Out-of-home (zajmuje się sprzedażą powierzchni reklamowej wtelewizji sieci hipermarketów Carrefour), gdzie pełnili funkcjestarszych specjalistów ds. sprzedaży OOH. Na zwolnione przez nichstanowiska trwa w tej chwili rekrutacja.

Z kolei Katarzyna Tomczuk, dotychczas starszy specjalista ds.projektów specjalnych, awansowała na stanowisko kierownika ds.projektów specjalnych.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowa dziennikarka Wirtualnej Polski. Transfer z naTemat

Nowa dziennikarka Wirtualnej Polski. Transfer z naTemat

Kia Polska prezentuje model Kia K4. Kampania od agencji Interactive Partnersod

Kia Polska prezentuje model Kia K4. Kampania od agencji Interactive Partnersod

Prezenterka TVN ambasadorką marki gastronomicznej sieci stacji paliw MOL

Prezenterka TVN ambasadorką marki gastronomicznej sieci stacji paliw MOL

Publicis przejmuje globalną obsługę kreatywną Vodafone

Publicis przejmuje globalną obsługę kreatywną Vodafone

Stowarzyszenie Nowe Horyzonty wzmacnia zarząd i inwestuje w rozwój najważniejszych projektów filmowych
Materiał reklamowy

Stowarzyszenie Nowe Horyzonty wzmacnia zarząd i inwestuje w rozwój najważniejszych projektów filmowych

Nowy dziennikarz w Kanale Sportowym. Nie znika z własnego projektu

Nowy dziennikarz w Kanale Sportowym. Nie znika z własnego projektu