SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Rozdano Chamlety 2014 dla najgorszych polskich reklam

W tegorocznej edycji konkursu Chamlety na najgorsze polskie reklamy wyróżniono m.in. materiały promujące Uczelnię Korczaka, Adwokaturę Katowice, Everal i Fundację Vide-Crede. Plakaty tej ostatniej otrzymały też tytuł EkstraSuper Chamlet.

Reklama firmy EveralArticle

Do tegorocznej odsłony konkursu nadesłano prawie 250 zgłoszeń, głównie reklam drukowanych i społeczno-politycznych (obejrzyj niektóre nominacje, którym nie przyznano nagród). Wszystkie zgłoszenia oceniło jury złożone z przedstawicieli Uniwersytetu Wrocławskiego, Łódzkiego i Jagiellońskiego, a wyróżnienia ogłoszono w piątek podczas gali na Wydziale Prawa Uniwersytetu Wrocławskiego.

W kategorii reklamy wideo za najgorszy uznano spot Uczelni Korczaka.


Wśród reklam społeczno-politycznych nagrodę otrzymał plakat promujący Mariana Kowalskiego.


W kategorii internetowej za najgorszą uznano reklamę firmy Everal.


W kategorii communication design wyróżniono grafikę promującą Adwokaturę Katowice.


Z reklam drukowanych najgorsze okazały się plakaty Fundacji Vide-Crede. Plakatom tym przyznano również tytuł EkstraSuper Chamlet dla najgorszych reklam z pięciu edycji konkursu Chamlety.


Tegoroczna, piąta edycja Chamletów jest ostatnią. - Postanowiliśmy równocześnie poprzestać na owym jubileuszu, i rozpocząć edycję czegoś nowego, równie, jak mniemamy, ciekawego dla Państwa i dla nas - poinformował prof. Michael Fleischer, pomysłodawca Chamletów.

Szczegółowe informacje o nowej inicjatywie mają zostać podane w najbliższym czasie.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Rozdano Chamlety 2014 dla najgorszych polskich reklam

19 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
małe be
spoty wyborcze samorządowców zabiły tą inicjatywę. kolejna edycja nagród w internecie, gdzie się masowo śmiejemy z amatorki
odpowiedź
User
ollo
to sa wewnetrzne rozgrywki miedzy reklamiarzami
bez znaczenia na ogol, wiekszosc reklam jest kiepska,
nawet tych znanych firm, wiem
odpowiedź
User
Gie
To wybór jury a czy zbadano skuteczność tych plakatów i odbiór społeczny? Takie wyróżnienia oznaczają że reklamy które na co dzień widzimy w tv są super? Czy może organizatorzy tego konkursu boją się zadzierać z gigantami bo przegraliby ewentualne procesy o zniesławienie.
odpowiedź