SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Rozdano Chamlety 2014 dla najgorszych polskich reklam

W tegorocznej edycji konkursu Chamlety na najgorsze polskie reklamy wyróżniono m.in. materiały promujące Uczelnię Korczaka, Adwokaturę Katowice, Everal i Fundację Vide-Crede. Plakaty tej ostatniej otrzymały też tytuł EkstraSuper Chamlet.

Reklama firmy Everal Article

Do tegorocznej odsłony konkursu nadesłano prawie 250 zgłoszeń, głównie reklam drukowanych i społeczno-politycznych (obejrzyj niektóre nominacje, którym nie przyznano nagród). Wszystkie zgłoszenia oceniło jury złożone z przedstawicieli Uniwersytetu Wrocławskiego, Łódzkiego i Jagiellońskiego, a wyróżnienia ogłoszono w piątek podczas gali na Wydziale Prawa Uniwersytetu Wrocławskiego.

W kategorii reklamy wideo za najgorszy uznano spot Uczelni Korczaka.


Wśród reklam społeczno-politycznych nagrodę otrzymał plakat promujący Mariana Kowalskiego.


W kategorii internetowej za najgorszą uznano reklamę firmy Everal.


W kategorii communication design wyróżniono grafikę promującą Adwokaturę Katowice.


Z reklam drukowanych najgorsze okazały się plakaty Fundacji Vide-Crede. Plakatom tym przyznano również tytuł EkstraSuper Chamlet dla najgorszych reklam z pięciu edycji konkursu Chamlety.


Tegoroczna, piąta edycja Chamletów jest ostatnią. - Postanowiliśmy równocześnie poprzestać na owym jubileuszu, i rozpocząć edycję czegoś nowego, równie, jak mniemamy, ciekawego dla Państwa i dla nas - poinformował prof. Michael Fleischer, pomysłodawca Chamletów.

Szczegółowe informacje o nowej inicjatywie mają zostać podane w najbliższym czasie.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Rozdano Chamlety 2014 dla najgorszych polskich reklam

19 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
małe be
spoty wyborcze samorządowców zabiły tą inicjatywę. kolejna edycja nagród w internecie, gdzie się masowo śmiejemy z amatorki
13 9
odpowiedź
User
ollo
to sa wewnetrzne rozgrywki miedzy reklamiarzami
bez znaczenia na ogol, wiekszosc reklam jest kiepska,
nawet tych znanych firm, wiem
28 13
odpowiedź
User
Gie
To wybór jury a czy zbadano skuteczność tych plakatów i odbiór społeczny? Takie wyróżnienia oznaczają że reklamy które na co dzień widzimy w tv są super? Czy może organizatorzy tego konkursu boją się zadzierać z gigantami bo przegraliby ewentualne procesy o zniesławienie.
40 11
odpowiedź
User
tolerancyjny
Plakat RN OK. Nie widzę w nim nic złego, żenującego itp.
40 17
odpowiedź
User
Miś Uszatek
Dawno się tak nie ubawiłem!
13 10
odpowiedź