61 tys. widzów programu „Rozenek cudnie chudnie” w TVN Style

W pierwszych tygodniach nadawania nowy program TVN Style „Rozenek cudnie chudnie” oglądało średnio 61 tys. widzów. Audycja daje stacji drugie miejsce w rynku oglądalności wśród stacji lifestylowych - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.

mk
mk
Udostępnij artykuł:

Nowy program „Rozenek cudnie chudnie” emitowany jest w TVN Style w poniedziałki o godz. 20.10, począwszy od 1 lutego 2021 roku. Jego średnia oglądalność do 22 lutego wyniosła 61 tys. osób, co przełożyło się na 0,40 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów, 0,68 proc. w grupie komercyjnej 16-49 oraz 0,59 proc. w grupie 16-59 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.

Do tej pory najwięcej widzów program śledziło 15 lutego br. Zgromadził 84 tys. osób.

grafika

Kanał TVN Style w czasie nadawania programu zajmuje drugie miejsce w rynku telewizyjnym wśród kanałów informacyjnych. Liderujący Polsat Cafe ma w tym paśmie 0,56 proc. udziału. Za TVN Style plasują się: Polsat Play (0,39 proc.), HGTV (0,18 proc.) i Active Family (0,16 proc.)

Wśród widzów w grupach 16-49 i 16-59 TVN Style zajmuje miejsce pierwsze.

grafika

O czym jest program „Rozenek cudnie chudnie”

„Rozenek cudnie chudnie” to program w którym Małgorzata Rozenek-Majdan pod okiem ekspertów przechodzi metamorfozę po ciąży.

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/inspirujace-kobiety-tvn-style-dorota-wellman-premiera-opinie-kiedy-emisja,7170382744668289a ##

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Marka Streboxar w gronie klientów BeDigital

Marka Streboxar w gronie klientów BeDigital

VZK Laboratory z pierwszą kampanią na polskim rynku

VZK Laboratory z pierwszą kampanią na polskim rynku

Kampania mBanku "Jedna/Trzecia" edukuje Polaków o przyszłości finansowej

Kampania mBanku "Jedna/Trzecia" edukuje Polaków o przyszłości finansowej

HBO Max pokazało spot z zapowiedziami na 2026. To premierowe materiały

HBO Max pokazało spot z zapowiedziami na 2026. To premierowe materiały

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!
Materiał reklamowy

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!

Google i Apple wdrażają awaryjne zabezpieczenia po atakach zero-day

Google i Apple wdrażają awaryjne zabezpieczenia po atakach zero-day