Rozmowa o pracę w spocie odświeżonej Pepsi Max (wideo)

W telewizji startuje kampania reklamująca odświeżony wizerunekPepsi Max. Akcja podkreśla dobry smak tego napoju i związane z nimpozytywne emocje.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Reklamowany w telewizji wizerunek Pepsi Max opiera się naodświeżonym logo, w którym powiększono słowo "Max" i napis "bezcukru". Spot wykorzystywany w akcji pod hasłem "Na Maxa" pokazujegrupę przyjaciół uczestniczących w nietypowej rozmowiekwalifikacyjnej w sprawie pracy. - Utrzymana w żartobliwym toniereklama, tak jak cała komunikacja ATL, mają podkreślać, że PepsiMax jest najbardziej smaczną i cool marką w swoim segmencie -argumentuje Bartłomiej Szmaj, marketing manager napojów gazowanychw Pepsi Cola. - Bezcukrowość produktu komunikujemy natomiastwyłącznie, ale za to w bardzo wyraźny sposób, na opakowaniach -dodaje.

Akcja reklamowa od 16 lutego prowadzona jest w TVN, Polsacie,TV4, TVN7, MTV i Vivie. Koncepcją kreatywną kampanii, którązaplanowano na kilka tygodni, i produkcją spotu zajęła się agencjaBBDO, natomiast kontakty z mediami prowadzi agencjaFeedback/Hill&Knowlton.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Wybrano najlepszy polski i zagraniczny film wszech czasów

Wybrano najlepszy polski i zagraniczny film wszech czasów

Google testuje zmianę adresu Gmail bez tworzenia nowego konta

Google testuje zmianę adresu Gmail bez tworzenia nowego konta

Te seriale i filmy na HBO Max oglądaliśmy w 2025 roku najchętniej

Te seriale i filmy na HBO Max oglądaliśmy w 2025 roku najchętniej

Nie żyje Brigitte Bardot

Nie żyje Brigitte Bardot

Samorządy hojnie łożą na telewizyjne sylwestry

Samorządy hojnie łożą na telewizyjne sylwestry

Ekspertka: smartfony uszkadzają oczy

Ekspertka: smartfony uszkadzają oczy