SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Programy Piaseckiego w TVN24 mają więcej widzów niż Rymanowskiego

„Rozmowę Piaseckiego” śledzi średnio 413 tys. osób. Program ma o 63 tys. więcej widzów, niż pokazywany w analogicznym okresie rok wcześniej w tym paśmie analogiczny cykl „Jeden na jeden”, który prowadził Bogdan Rymanowski. Z kolei „Kawa na ławę” prowadzona przez Konrada Piaseckiego zyskała 90 tys. oglądających.

Konrad Piasecki, fot. TVN / Krzysztof DubielArticle

„Rozmowa Piaseckiego” emitowana jest w TVN24 od poniedziałku do czwartku o godz. 7.30, począwszy od 3 września ub.r. To nowy program Konrada Piaseckiego, który w swoim paśmie zastąpił analogiczną audycję „Jeden na jeden”, którą prowadził Bogdan Rymanowski.

Średnia oglądalność codziennej audycji Piaseckiego w okresie od 3 września 2018 roku do 15 kwietnia 2019 roku wyniosła 413 tys. osób, co przełożyło się na 13,46 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów, 8,57 proc. w grupie komercyjnej 16-49 oraz 10,54 proc. w grupie 16-59 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, udostępnionych portalowi Wirtualnemedia.pl przez Mediacom.

W analogicznym okresie rok wcześniej (tj. od 4 września 2017 roku do 16 kwietnia 2018 roku) nadawany w tym samym paśmie program „Jeden na jeden” Bogdana Rymanowskiego śledziło średnio 350 tys. osób, a jego udział wyniósł 11,76 proc. w 4+, 8,16 proc. w 16-49 i 9,29 proc. w 16-49. Oznacza to, że audycja z Konradem Piaseckim w roli gospodarza zyskała 63 tys. widzów.

Konrad Piasecki po odejściu Bogdana Rymanowskiego z TVN24 zastąpił go również w roli gospodarza cotygodniowego programu „Kawa na ławę”, który emitowany jest na antenie tej stacji w niedziele o godz. 10.45. Średnia oglądalność tej audycji w okresie od 2 września 2018 roku do 14 kwietnia 2019 roku wyniosła 779 tys. osób, co przełożyło się na 8,11 proc. udziału w 4+, 4,19 proc. w grupie komercyjnej 16-49 oraz 5,31 proc. w grupie 16-59.

Z kolei audycję prowadzoną jeszcze przez Bogdana Rymanowskiego w okresie od 3 września 2017 roku do 15 kwietnia 2018 roku śledziło średnio 689 tys. osób, a jej udział wyniósł 7,24 proc. w 4+, 3,64 proc. w 16-49 i 5,08 proc. w 16-59. Oznacza to, że „Kawa na ławę” z Konradem Piaseckim w roli gospodarza zyskała 90 tys. widzów.

O tym, że Rymanowski od października ub.r. rozpocznie pracę w Telewizji Polsat portal Wirtualnemedia.pl informował jako pierwszy w sierpniu ub.r. - Od pewnego momentu miałem wrażenie, że stoję w miejscu. Dziennikarz, który się nie rozwija, to tak naprawdę się cofa. Kiedy pojawiła się najnowsza propozycja współpracy ze strony Telewizji Polsat, zacząłem się nad nią zastanawiać i uznałem że to jest ten moment, kiedy warto zmienić otoczenie oraz stację  i tym samym spróbować czegoś nowego - kilka tygodni później komentował nam swoją decyzję Rymanowski.

Z końcem września ub.r. dziennikarzowi skończył się okres wypowiedzenia po odejściu z TVN24 - o rozstaniu poinformował w maju, a z widzami „Kawy na ławę” i „Jeden na jeden” pożegnał się w połowie czerwca ub.r. W Grupie TVN pracował 17 lat.

Jego miejsce w obu programach zajął Konrad Piasecki, który po dwóch latach zrezygnował z pracy w Radiu ZET. Od 2 września ub.r. jest gospodarzem „Kawy na ławę”, a dzień później zaczął prowadzić poranne wywiady w nowym programie „Rozmowa Piaseckiego”, który zastąpił analogiczny cykl „Jeden na jeden” prowadzony przez Rymanowskiego.

Wraz z początkiem października ub.r. Bogdan Rymanowski objął stanowisko szefa wydawców w pionie publicystyki i informacji Telewizji Polsat, którym zarządza Dorota Gawryluk. Został on również jedną z twarzy głównego wydania „Wydarzeń” o godz. 18.50 oraz programu „Wydarzenia i opinie”, który nadawany jest tuż po zakończeniu serwisu.

Z kolei od początku kwietnia br. Rymanowski prowadzi nowy program Polsatu News „Polska wybiera” - realizowany na żywo cykl, który stacja wprowadziła do ramówki ze względu na trwający ciąg wyborczy: w maju odbędą się wybory do Parlamentu Europejskiego, jesienią - wybory parlamentarne, a w 2020 roku Polacy wybiorą prezydenta.

Dyrektor pionu informacji i publicystyki w Telewizji Polsat Dorota Gawryluk poinformowała portal Wirtualnemedia.pl, że przejście Bogdana Rymanowskiego z TVN do Telewizji Polsat to największy tego typu transfer w Polsce w ostatnich latach. - Oznacza to również, że skoro tak znakomity dziennikarz wybiera nas, to widzi duży potencjał w Polsacie News. Liczymy na to, że widzowie to zobaczą i docenią - komentowała nam.

Z danych Nielsen Audience Measurement wynika, że w marcu br. udział Polsat News w rynku telewizyjnym wyniósł 0,92 proc.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Programy Piaseckiego w TVN24 mają więcej widzów niż Rymanowskiego

14 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
rynek
weryfikuje dziennikarza. Opus Dei to za mało nawet w Polsacie.
odpowiedź
User
Czech z Zaolzia
Romanowski nie był dociekliwy, nie drążył tematu. Piasecki jest bardziej wnikliwy w rozmowie z politykami i nie pozwala nawijać makaronu na uszy słuchaczom.
odpowiedź
User
Greg
Wniosek jest taki, nie ma osoby niezastąpionej oczywiście z pewnymi wyjątkami ,a nawet przynosi lepsze wyniki .
odpowiedź
User
Kosta
Odpady z TVP wypełniają już po brzegi newsroom na Ostrobramskiej. Dorota i Roman wynajdują kolejnych i wrzucają na wysokie stanowiska. Za chwilę to wszystko walnie.
odpowiedź
User
zed
Rymanowskiemu pozostaje być usłużnym funkcjonariuszem partii rządzącej. Może trafi się jakaś fucha w SSP, bo kariera w dziennikarstwie dogorywa.
odpowiedź