Ilu widzów mają „Rozmowy nocą” w TVP Info?

Program „Rozmowy nocą”  po prawie dwóch miesiącach na antenie ogląda średnio 47 tys. widzów – wynika z danych Nielsena. Wydanie z najwyższą widownią zgromadziło przed telewizorami nieco ponad 100 tys. osób.

Kamila Meller
Kamila Meller
Udostępnij artykuł:
Ilu widzów mają „Rozmowy nocą” w TVP Info?
mat.prasowe

Program „Rozmowy nocą” zadebiutował na antenie TVP Info 9 czerwca br. Wieczorna audycja z telefonami od widzów jest emitowana w dni powszednie, obecnie o godz. 22.45 (do 30 czerwca startował o godz. 23.15). Po niemal siedmiu tygodniach na antenie „Rozmowy nocą” ogląda średnio 47 tys. widzów, co daje TVP Info 0,80 proc. udziału w rynku w grupie wszystkich widzów, 0,64 proc. w grupie komercyjnej 16-49 i 0,57 w 16-59 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, do których dotarł portal Wirualnemedia.pl.

W analizowanym okresie najwyższą oglądalność zanotował odcinek z 1 lipca, który zobaczyło nieco ponad 100 tys. Najmniej odbiorców miało wydanie z 27 czerwca, które obejrzało średnio 12 tys. widzów.  
„Rozmowy nocą” to interaktywny program z telefonami od widzów i udziałem ekspertów. 

„Rozmowy o wieczornej porze mają inspirować i pomagać widzom w budowie dobrostanu psychicznego, emocjonalnego i relacyjnego. […] To głosy widzów, ich problemy i historie staną się integralną częścią scenariusza audycji” – zapowiadała przy starcie formatu TVP. 

Każdy odcinek ma inny temat przewodni, a program poprowadzą na zmianę: Małgorzata Ohme, Tomasz Kwaśniewski i Jacek Szymczak.
 

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Świąteczna piosenka Radia 357 z  teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

Świąteczna piosenka Radia 357 z teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

Disney+ rozszerza w Europie zasięg planu z reklamami

Disney+ rozszerza w Europie zasięg planu z reklamami

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Odchodzi szef działu wideo gry-online.pl. "Nie mogłem się na to zgodzić"

Odchodzi szef działu wideo gry-online.pl. "Nie mogłem się na to zgodzić"