Ilu widzów mają „Rozmowy nocą” w TVP Info?

Program „Rozmowy nocą”  po prawie dwóch miesiącach na antenie ogląda średnio 47 tys. widzów – wynika z danych Nielsena. Wydanie z najwyższą widownią zgromadziło przed telewizorami nieco ponad 100 tys. osób.

Kamila Meller
Kamila Meller
Udostępnij artykuł:
Ilu widzów mają „Rozmowy nocą” w TVP Info?
mat.prasowe

Program „Rozmowy nocą” zadebiutował na antenie TVP Info 9 czerwca br. Wieczorna audycja z telefonami od widzów jest emitowana w dni powszednie, obecnie o godz. 22.45 (do 30 czerwca startował o godz. 23.15). Po niemal siedmiu tygodniach na antenie „Rozmowy nocą” ogląda średnio 47 tys. widzów, co daje TVP Info 0,80 proc. udziału w rynku w grupie wszystkich widzów, 0,64 proc. w grupie komercyjnej 16-49 i 0,57 w 16-59 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, do których dotarł portal Wirualnemedia.pl.

W analizowanym okresie najwyższą oglądalność zanotował odcinek z 1 lipca, który zobaczyło nieco ponad 100 tys. Najmniej odbiorców miało wydanie z 27 czerwca, które obejrzało średnio 12 tys. widzów.  
„Rozmowy nocą” to interaktywny program z telefonami od widzów i udziałem ekspertów. 

„Rozmowy o wieczornej porze mają inspirować i pomagać widzom w budowie dobrostanu psychicznego, emocjonalnego i relacyjnego. […] To głosy widzów, ich problemy i historie staną się integralną częścią scenariusza audycji” – zapowiadała przy starcie formatu TVP. 

Każdy odcinek ma inny temat przewodni, a program poprowadzą na zmianę: Małgorzata Ohme, Tomasz Kwaśniewski i Jacek Szymczak.
 

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowa dziennikarka Wirtualnej Polski. Transfer z naTemat

Nowa dziennikarka Wirtualnej Polski. Transfer z naTemat

Kia Polska prezentuje model Kia K4. Kampania od agencji Interactive Partnersod

Kia Polska prezentuje model Kia K4. Kampania od agencji Interactive Partnersod

Prezenterka TVN ambasadorką marki gastronomicznej sieci stacji paliw MOL

Prezenterka TVN ambasadorką marki gastronomicznej sieci stacji paliw MOL

Publicis przejmuje globalną obsługę kreatywną Vodafone

Publicis przejmuje globalną obsługę kreatywną Vodafone

Stowarzyszenie Nowe Horyzonty wzmacnia zarząd i inwestuje w rozwój najważniejszych projektów filmowych
Materiał reklamowy

Stowarzyszenie Nowe Horyzonty wzmacnia zarząd i inwestuje w rozwój najważniejszych projektów filmowych

Nowy dziennikarz w Kanale Sportowym. Nie znika z własnego projektu

Nowy dziennikarz w Kanale Sportowym. Nie znika z własnego projektu