SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Rozpoczęcie działalności SITEL Polska w Warszawie

SITEL - firma wprowadzająca wiodącą technologię serwisu wsparcia konsumenta

24 listopada br, firma SITEL, jeden z największych na świecie dostawców zewnętrznej obsługi telefonicznej konsumentów, oficjalnie otworzył swoją filię w Warszawie.

Szefem SITEL Polska został Yann Gontard. Jako Managing Director odpowiada za nadzór nad operacjami polskiej filii i jej rozwój na naszym rynku. Yann Gontard ma niezbędne doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku w dziedzinie contact center oraz przy znaczących projektach outsourcingowych.

SITEL Polska dysponuje 270 stanowiskami. Będzie obsługiwać klientów z rodzimego rynku i krajów sąsiednich, którzy wybiorą atrakcyjniejszą kosztowo obsługę swoich konsumentów. CSP SITEL-a (Customer Support Professional - specjaliści od spraw wsparcia konsumenta) mogą przeprowadzić np. akcje sprzedażowe, opieki i wsparcia technicznego w wielu językach, poza polskim m.in. w języku niemieckim, angielskim, rosyjskim i innych wschodnioeuropejskich.

Warszawskie centrum połączone jest z globalną siecią SITEL-a, co pozwala na bezstratną transmisję głosu i danych między poszczególnymi centrami korporacji w całej Europie.
Pierwszym klientem dla którego polska filia świadczy już usługi jest kluczowy partner SITEL-a na świecie, lider w branży technologicznej. Telefoniczna obsługa dotyczy niemieckich konsumentów i jest świadczona w tym języku. Do głównych zadań zespołu należy opieka nad nimi, wsparcie techniczne i produktowe oraz informacje o serwisie gwarancyjnym dla trzech oddzielnych linii produktowych . Serwis odbywa się poprzez wielokanałową komunikację, m.in. telefon, fax, e-mail. Zebrane przez SITEL Polska dane oraz ich analiza ułatwią klientowi jakościowo rozwijać rynek.

Jim Lynch, prezes zarządu oraz dyrektor generalny SITEL Corp. Stwierdził: ,,Podchodzimy bardzo entuzjastycznie do faktu wkroczenia do Polski i rozpoczęcia pracy dla tego klienta. Koniunktura biznesowa w Polsce jest znakomita a nasza ekipa dokonała wiele uruchamiając wzorcowe Contact center. Pragniemy obsługiwać klientów z Niemiec i Rosji tak samo jak rozwoju rynku lokalnego, który razem ze wzrostem ekonomicznym i populacyjnym zapowiada wielkie możliwości''.

Dołącz do dyskusji: Rozpoczęcie działalności SITEL Polska w Warszawie

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl