SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Rozpoznawalności marki Purmo

Co czwarty Polak zna grzejniki Purmo - tak wynika z badań rynkowych przeprowadzonych na zlecenie firmy Rettig Heating

Co czwarty Polak zna grzejniki Purmo - tak wynika z badań rynkowych przeprowadzonych na zlecenie firmy Rettig Heating, producenta grzejników płytowych, łazienkowych i systemu wodnego ogrzewania podłogowego Purmo. Te badania potwierdzają, że fińska firma Rettig Heating, obecna na polskim rynku od 12 lat, zadomowiła się już na dobre.

Według sondażu zrealizowanego pod koniec zeszłego roku, markę Purmo rozpoznaje 27 proc. Polaków, przy czym 8 proc. badanych zna ją bardzo dobrze, a 19 proc. zna grzejniki Purmo ze słyszenia lub widzenia. Polacy coraz więcej wiedzą o produktach firmy Rettig Heating. Jeszcze w połowie zeszłego roku znajomość marki Purmo deklarował co piąty badany (20 proc.). "Wyniki badań bardzo nas cieszą, bo dowodzą, że grzejniki Purmo są coraz popularniejsze. Zdajemy sobie sprawę, że grzejniki nie są produktem pierwszej potrzeby jak pasta do zębów czy woda mineralna, a mimo to zna nas co czwarty Polak, podczas gdy znajomość innych marek grzejników kształtuje się, jak wynika z badań, na poziomie kilku procent. Od początku istnienia w Polsce rozwijamy współpracę z instalatorami i projektantami, szkolimy ich w zakresie naszych instalacji grzewczych po to, by ostateczny nabywca mógł w pełni docenić wysoką jakość grzejników Purmo i komfort, jaki dają. Jako lider rynkowy dbamy także o to, aby klienci decydujący się na zakup tak technicznego produktu, jakim są grzejniki czy ogrzewanie podłogowe otrzymywali pełną, rzetelną informację" - mówi Emilia Dudek, Kierownik Działu Marketingu w firmie Rettig Heating.

W grupie osób, które znają markę Purmo 64 proc. badanych wie, że w ofercie są grzejniki płytowe; 59 proc. kojarzy ją z grzejnikami łazienkowymi; a 30 proc. - z systemem wodnego ogrzewania podłogowego Purmo. Grzejniki płytowe były pierwszym produktem wprowadzonym przez Rettig Heating na polski rynek. Nazwa Purmo szybko stała się synonimem grzejników płytowych. Obecnie 40 proc. urządzeń sprzedawanych w Polsce w tym segmencie jest wyprodukowanych przez firmę Rettig Heating. Badania rynku dowodzą zaś, że również dwie pozostałe kategorie produktów Purmo są dobrze znane w polskich domach.

Marka Purmo jest także bardzo popularna wśród fachowców - instalatorów i projektantów. Aż 88 proc. ankietowanych projektantów i 76 proc. instalatorów zadeklarowało współpracę z firmą Rettig Heating. Zaś 56 proc. projektantów i 35 proc. instalatorów najczęściej korzysta w pracy z grzejników Purmo. Z badań wynika, że fachowcy wybierają te grzejniki przede wszystkim ze względu na znaną markę, szeroki asortyment produktów i wysoką jakość. Bardzo często klient lub inwestor po prostu życzy sobie zamontowania grzejników Purmo.

Badania rynku, na zlecenie firmy Rettig Heating, przeprowadził Instytut Badania Opinii GfK Polonia. Sondaż dotyczący znajomości marki Purmo przeprowadzono w październiku 2003 r. na ogólnopolskiej, reprezentatywnej próbie losowej 1000 Polaków powyżej 15 roku życia. Badanie wśród inwestorów i projektantów zrealizowano w okresie od maja do czerwca 2003 r. wśród 407 osób.

Dołącz do dyskusji: Rozpoznawalności marki Purmo

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl