SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Rozum i serce reklamują obniżkę cen neostrady (wideo)

W najważniejszych mediach rozpoczęła się kampania reklamujące niższe ceny neostrady TP. Akcję – opartą na motywie rozumu i serca – przygotowały firmy Publicis i Mediaedge:cia.

Ruszająca właśnie kampania neostrady reklamuje jej niższe ceny, które Telekomunikacja Polska wprowadziła z początkiem października (więcej na ten temat). Głównej role w spotach odgrywają Serce i Rozum – animowanie postaci, które występują w reklamach TP od połowy br. (więcej na ten temat). W bieżącej kampanii zastanawiają się, czy dostęp do internetu był w Polsce kiedykolwiek tańszy niż obecnie w ramach neostrady.



Akcja reklamowa obejmuje telewizję (wybrane kanały z oferty TVP, TVN, Polsatu i At Mediów), radio (RMF FM, Radio ZET, Radio Eska), prasę (dzienniki i tygodniki) oraz BTL (bankomaty i plakaty w miejscach publicznych, m.in. w urzędach pocztowych).

Kreację kampanii przygotowała agencja reklamowa Publicis, a za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy Mediaedge:cia.

Dołącz do dyskusji: Rozum i serce reklamują obniżkę cen neostrady (wideo)

2 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Izka
Powrót do TP, dobre. Wiedzą, ze ludzie ich olali, a teraz robią z tego uzytek. Spot z humorem, fajny.
odpowiedź
User
joker
Izka: nie przesadzałbym, pewnie był jakiś mniejszy czy większy odpływ klientów, ale moim zdaniem mogło to wynikać po prostu z rozwoju rynku, z coraz bardziej róznorodnej oferty (więcej dostawców itp.). Zobaczymy jak będzie po tej ostatniej obniżce, przyznać trzeba, że ceny spadły dość mocno. Co do spotu, spoko, chociaż dla mnie bardziej liczy się sama oferta.
odpowiedź