SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Rozwiązania Mercury Interactive w Telekomunikacji Polskiej

Testowanie u największego polskiego operatora telekomunikacyjnego

Mercury Interactive (Nasdaq: MERQ), jeden z największych producentów rozwiązań do optymalizacji technologii biznesowych, poinformował o zakończeniu wdrożenia w TELEKOMUNIKACJI POLSKIEJ. Implementacja objęła rozwiązania do zarządzania procesem testowania (TestDirector), narzędzia do automatyzacji testów funkcjonalnych (Quick Test Professional, WinRunner) oraz rozwiązania do testów wydajnościowych (Load Runner). Umowa, oprócz wdrożenia wyżej wymienionych narzędzi, obejmuje także konsultacje, warsztaty oraz przeszkolenie pracowników TELEKOMUNIKACJI POLSKIEJ.

Zakupione przez TELEKOMUNIKACJĘ POLSKĄ rozwiązania są wykorzystywane przede wszystkim na potrzeby wdrażanego obecnie przez Pion Informatyki TP systemu informacyjnego PeopleSoft CRM. Są także użytkowane w Centrum Rozwoju Systemów Abonenckich i Sieci oraz w Centrum Badawczo-Rozwojowym TP. Wykorzystane narzędzia musiały wyróżniać się więc łatwością konfiguracji, bez konieczności długotrwałego procesu ich wdrożenia.

Na decyzję o zakupie rozwiązań do optymalizacji systemów i aplikacji wpłynęła przede wszystkim reorganizacja Pionu Informatyki i związane z tym zmiany, zmierzające do stworzenia w pełni profesjonalnych zespołów testowych, realizujących testy dla projektów prowadzonych przez Pion Informatyki. O wyborze narzędzi Mercury Interactive zdecydowała wysoka jakość oferowanego przez firmę oprogramowania, jej pozycja lidera na rynku rozwiązań do testowania i monitorowania aplikacji, a także doświadczenie w testowaniu systemów CRM (Customer Relationship Management). Istotnym czynnikiem wpływającym na wybór była także łatwość obsługi rozwiązań dla użytkowników końcowych.

Dzięki wdrożeniu produktów Mercury Interactive, skróceniu uległ czas realizacji niektórych elementów procesu testowania w szczególności testów wydajnościowych. Narzędzia Mercury pozwoliły na ujednolicenie opisów testów, stworzenie repozytorium błędów i problemów testowych związanych z realizowanymi projektami.

W przyszłości TELEKOMUNIKACJA POLSKA planuje dalszą współpracę z Mercury Interactive, co może zaowocować wdrożeniem kolejnych narzędzi firmy Mercury Interactive w kolejnych, głownie technicznych, departamentach. Rozwiązania będą wykorzystywane jako narzędziowe wsparcie dla realizowanych przez TP projektów. Obecnie, TELEKOMUNIKACJA POLSKA jest w trakcie wdrożenia rozwiązania Topaz firmy Mercury Interactive - narzędzia do monitorowania systemów informatycznych.

Dołącz do dyskusji: Rozwiązania Mercury Interactive w Telekomunikacji Polskiej

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl