Ruch uruchomił pierwszy samoobsługowy kiosk

Dystrybutor prasy firma Ruch uruchomiła pierwszy, samoobsługowy kiosk w Warszawie. Kioskarza zastąpiły maszyny, które pozwalają na sprzedaż ponad 175 artykułów spożywczych oraz niespożywczych.

NB
NB
Udostępnij artykuł:
Ruch uruchomił pierwszy samoobsługowy kiosk
fot. Ruch / materiały prasowe

Kiosk mieści się przy ulicy Puławskiej 1 (przy Placu Unii Lubelskiej), nowy format sklepu zakłada sprzedaż możliwą przez 24 godziny na dobę. - Sama transakcja zakupowa zajmuje kilkanaście sekund. Wystarczy wybrać produkty oraz zrealizować płatność w formie bezgotówkowej, na dedykowanym terminalu płatniczym. Kiosk samoobsługowy ma dwie ściany przeznaczone do sprzedaży. Na każdej ze ścian zainstalowano osobny terminal płatniczy, tak by maksymalnie usprawnić sprzedaż - objaśnia Tomasz Iwanicki, kierownik działu rozwoju i utrzymania sieci Ruch.

grafika

W środku będzie można kupić świeżo zmieloną kawę oraz herbatę, przekąski, słodycze i napoje czy produkty higieniczne. Do kiosku na bieżąco mają być dostarczane świeże produkty, zapłacić będzie można zarówno kartą, jak i BLIK-iem.

- Przy automacie do parzenia kawy zamontowany będzie dozownik z płynem dezynfekcyjnym, tak aby możliwe było zapewnienie odpowiedniego standardu bezpieczeństwa transakcji. Sam kiosk również będzie regularnie dezynfekowany - zapewnia Wojciech Paczyński, rzecznik prasowy Ruchu.

W środku maszyny są zabudowane, nie ma możliwości wejścia do środka, co ma zapewnić bezpieczeństwo klienta podczas zakupów.

Ruch ma planach zwiększać sieć kiosków samoobsługowych, ale ich szczegółów nie zdradza.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Takiego badania jeszcze nie było. Ujawniono, ile zarabiają dziennikarze lokalni

Takiego badania jeszcze nie było. Ujawniono, ile zarabiają dziennikarze lokalni

Była Miss Polski z programem w Gońcu

Była Miss Polski z programem w Gońcu

Miliony od państwowych gigantów dla publicystki wPolsce24. "To bezpodstawne oszczerstwa"

Miliony od państwowych gigantów dla publicystki wPolsce24. "To bezpodstawne oszczerstwa"

Przeprosiny nie wystarczyły. Donald Trump chce 10 mld dolarów od BBC

Reklama, która nie wygląda jak reklama: lekcja skuteczności z nominacji TikTok Ad Awards
Materiał reklamowy

Reklama, która nie wygląda jak reklama: lekcja skuteczności z nominacji TikTok Ad Awards

Port Polska czy Port Wpadka? Coś poszło nie tak z rebrandingiem CPK

Port Polska czy Port Wpadka? Coś poszło nie tak z rebrandingiem CPK