Rusza akcja „Pociągi pod Trójkowym nadzorem”

Radiowa Trójka zorganizuje w Poniedziałek Wielkanocny specjalną akcję pod hasłem „Pociągi pod Trójkowym nadzorem”. Dziennikarze oraz zaproszeni przez nich artyści na siedmiu dworcach kolejowych będą zapowiadać przyjazdy i odjazdy pociągów.

kl
kl
Udostępnij artykuł:

1 kwietnia br. między godziną 12.00 a 13.00 na dworcu Kraków Główny pociągi zapowiadać będą: Artur Orzech i Alosza Awdiejew, w Lublinie: Hirek Wrona i Romuald Lipko, na stacji Poznań Główny: Artur Andrus i Hanna Banaszak, a na dworcu Toruń Główny: Piotr Baron i Adam Nowak. We Wrocławiu Głównym w charakterze zapowiadających pojawią się: Marek Niedźwiecki i Anna Maria Jopek, w Warszawie Centralnej: Wojciech Mann i Magda Umer, a na dworcu Warszawa Wschodnia: Maria Czubaszek i Urszula Dudziak.

Akcja „Pociągi pod Trójkowym nadzorem” będzie relacjonowana na antenie Programu 3 Polskiego Radia między 12.00 a 15.00. Wydarzenie zostanie zorganizowane we współpracy ze spółkami należącymi do grupy PKP.

grafika

Z danych Radio Track wynika, że średni udział Trójki w rynku w okresie od grudnia ub.r. do lutego br. wyniósł 7,50 proc. (więcej na ten temat).

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Koncert kolęd w Republice. Wśród gwiazd Zenek Martyniuk, na widowni para prezydencka

Koncert kolęd w Republice. Wśród gwiazd Zenek Martyniuk, na widowni para prezydencka

Nie żyje Gabriela Andrychowicz. Była głosem Chillizet

Nie żyje Gabriela Andrychowicz. Była głosem Chillizet

Jakub Bujnik odchodzi z Wirtualnej Polski

Jakub Bujnik odchodzi z Wirtualnej Polski

X notuje pierwszy wyraźny wzrost przychodów za kadencji Muska. Strata wciąż obciąża wyniki

X notuje pierwszy wyraźny wzrost przychodów za kadencji Muska. Strata wciąż obciąża wyniki

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Płatna telewizja wraca do łask? Pierwszy wzrost liczby abonentów od ośmiu lat

Płatna telewizja wraca do łask? Pierwszy wzrost liczby abonentów od ośmiu lat