SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Rusza antyalkoholowa kampania "Wyhamuj w porę!" (wideo)

W najważniejszych mediach rozpoczyna się antyalkoholowa kampania społeczna "Wyhamuj w porę!". Akcja zwraca uwagę na negatywne społecznie konsekwencje nadużywania alkoholu.

Ruszająca właśnie antyalkoholowa kampania społeczna "Wyhamuj w porę!" wykorzystuje mocne kreacje podkreślające negatywne społecznie konsekwencje nadużywania alkoholu. Poszczególne warianty opierają się na motywie pijackich ekscesów pokazywanych z perspektywy kieliszka, czemu towarzyszą slogany "Sprawdź, czy Twoje picie jest bezpieczne" oraz " Gdy leje się alkohol& olewasz swoich bliskich!" / &lejesz kogo popadnie!" / &Twoje dziecko zalewa się łzami!" / & olewasz przepisy!".



Kampanię pod patronatem Senatu RP oraz polskiego biura WHO realizuje Państwowa Agencja Rozwiązywania Problemów Alkoholowych, która jednocześnie we współpracy z 1 400 samorządami prowadzi lokalne spotkania i szkolenia w tym zakresie. Działania są skierowane zarówno do dorosłych, jak i młodzieży.

Akcja w mediach obejmuje telewizję (ogólnopolskie i regionalne stacje TVP, kanały tematyczne Polsatu), sieć Multikino w 15 miastach, radio (m.in. przez RMF, RMF Maxxx i Roxy FM), prasę (m.in. Polityka, Wprost, Forum, Przyjaciółka, Claudia, Naj, Vita), internet (Onet i Nasza-Klasa oraz specjalny serwis www.wyhamujwpore.pl), warszawskie metro oraz outdoor (billboardy, citylighty w sieci AMS). Kreację kampanii - zaplanowanej do końca roku - przygotowała w formule "pro publico bono" agencja reklamowa Silberball.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Rusza antyalkoholowa kampania "Wyhamuj w porę!" (wideo)

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl